سرمربی جدید تراکتورسازی کیست؟/ دنیزلی، دوشنبه در تبریز

آشنایی با سرمربی جدید تراکتورسازی/ دنیزلی به دنبال اتمام کار نیمه‌تمام در ایرانآذرقلم: سرمربی جدید تراکتورسازی در حالی به ایران باز می‌گردد که به دنبال اتمام کار نیمه‌تمام خود در لیگ برتر فوتبال است. او دوشنبه در تبریز مورد استقبال هواداران پرشور تراکتور قرار می گیرد.

به گزارش آذرقلم به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتورسازی عصر روز پنجشنبه پس از مدتی بلاتکلیفی، سرمربی جدید سرخپوشان تبریزی را معرفی کردند. بر این اساس مصطفی دنیزلی نام‌آشنا در فصل آتی هدایت تراکتورسازی را بر عهده خواهد داشت.

دنیزلی 69 ساله متولد ازمیر ترکیه بوده و تجربیات موفقی در دوران سرمربی گری خود داشته است. این مربی پیش از این با تیم‌های گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش ترکیه قهرمانی این کشور را در سوپر لیگ، سوپر جام و جام ترکیه تجربه کرده است.

سرمربی جدید تراکتورسازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا نیز شرکت کرده و تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفته است. وی با همین تیم در مسابقات جام در جام اروپا نیز حضور داشته و در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

دنیزلی در سال 2000 با تیم ملی ترکیه در جام ملت‌های اروپا شرکت کرده و تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیش رفت اما نتوانست به مرحله بعدی صعود کند. با این حال سرمربی سابق تیم‌های پاس و پرسپولیس توانست در ایران عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.

این سرمربی ترکیه‌ای ضمن حضور دوساله در پاس توانست این تیم را نائب قهرمان لیگ پنجم کند. او سپس به پرسپولیس رفت و در لیگ ششم با این تیم سوم شد. اما این پایان کار دنیزلی در ایران نبود. او پس از چند سال به ایران و پرسپولیس بازگشت اما این بار شرایط متفاوت بود و سرخپوشان پایتخت نتایج ضعیفی کسب کرده بودند. او جایگزین حمید استیلی شد و پرسپولیس در رده دوازدهم جدول لیگ یازدهم ایستاد

دنیزلی، دوشنبه در تبریز

مصطفی دنیزلی سرمربی جدید تراکتور دوشنبه شب وارد ایران می شود.دنیزلی دوشنبه شب وارد ایران می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود

سایت arenaspor ترکیه با اشاره به حضور دوباره دنیزلی در لیگ برتر ایران اضافه کرد: این مربی ۶۹ ساله با قراردادی ۵ ساله راهی تراکتور شده است که البته به گفته مسئولان این قرارداد یک ساله توافق شده است که باتوجه به نتایج پیش رو این قرارداد قابل افزایش است.

پست‌ بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اخیر

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

افزودن لیست پخش جدید