برق، فتیله را پایین کشید: ساعت کاری ادارات به روال عادی باز می‌گردد

آذرقلم: استاندار آذربایجان شرقی گفت: ساعات کاری ادارات در استان‌ آذربایجان شرقی به روال عادی بازمی‌گردد .
به گزارش آذرقلم به نقل از ایسنا، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اعمال تغییر در ساعات کاری طی روزهای اخیر در استانطبق نظر وزیر کشور به جز چهار استان که گرمای بالایی دارند، ساعات کاری در باقی استان‌ها به روال عادی بازمی‌گردد و ما نیز این موضوع را لحاظ خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت رفع مسائل اجتماعی در جامعه، اظهار کرد: علی رغم موقعیت ژئوپولیتیکی بسیار ویژه استان، آذربایجان شرقی امن ترین استان کشور بوده و همچنین پاکترین استان کشور است.
وی در ادامه به وضعیت اعتیاد در استان اشاره کرد و گفت: نرخ اعتیاد در کشور پنج و چهار دهم درصد بوده اما این میزان در استان ما برابر با یک و دو دهم درصد است؛ در خیابان‌های شهر نیز کودکان کار، متکدی و معتاد متجاهر دیده نمی‌شود، البته همین میزان کم نیز برای ما زیاد بوده و برای حل مسائل اجتماعی باید تلاش کرده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را گسترش دهیم.افزایش12 درصدی مصرف برق در تبریز/ افزایش یک درجه‌ای هوا، 50مگاوات بار اضافی تحمیل می‌کند
وی در ادامه به چهار کلمه شاه‌کلیدی وزرات کشور در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: سلامت انتخابات یکی از این شاه‌کلیدهاست که ما نیز باید تلاش کنیم و رعایت عدالت و بی طرفی کامل برای مجریان انتخابات از مهم‌ترین کلید واژه‌ها در این رابطه است.
وی در خاتمه به اعمال تغییر در ساعات کاری طی روزهای اخیر در استان اشاره کرد و گفت: طبق نظر وزیر کشور به جز چهار استان که گرمای بالایی دارند، ساعات کاری در باقی استان‌ها به روال عادی بازمی‌گردد و ما نیز این موضوع را لحاظ خواهیم کرد.

وزیر کشور: تغییر ساعات کار ادارات ممنوع است

وزیر کشور: تغییر ساعات کار ادارات ممنوع است

وزیر کشور گفت: به جز چهار استان که پیش از این بدلیل شرایط خاص دمای هوا، با تغییر ساعات کار در آن استان‌ها موافقت شده، در سایر استان‌ها هرگونه تغییر در ساعت کار ادارات ممنوع است.

به گزارش آذرقلم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: برای پیشگیری از قطع برق و در راستای هماهنگی های بعمل آمده با وزارت نیرو دستور داده شد، برق دستگاه هایی که دمای ۲۵ درجه سانتی گراد را روی سامانه های سرمایشی خود تنظیم نکنند، از ساعت ۱ بعد از ظهر قطع شود.

رحمانی فضلی همچنین خاطر نشان کرد: به جز ۴ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان که پیش از این بدلیل شرایط خاص دمای هوا، با تغییر ساعات کار در آن استان ها موافقت شده است، در سایر استان ها، از جمله تهران، بمنظور حفظ کیفیت ارائه خدمت به مردم و مراجعان، هرگونه تغییر در ساعت کار ادارات، ممنوع است.

مطالب مرتبط: 
پست‌ بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار اخیر

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

افزودن لیست پخش جدید