- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

آذرقلم: باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.
به گزارش آذرقلم، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.
با این حال، خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است. باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

خمز از تراکتور جدا شد

خداحافظی با بازیکنان
سرمربی تیم تراکتور بعد از تمرین امروز تیم ضمن اعلام جدایی از تراکتور ، از بازیکنان تیم خداحافظی کرد.
پرونده مربیگری “پاکو خمز” در تیم تراکتور بسته شد.وی در ۳ بازی اخیر خانگی تراکتور از ۹ امتیاز ممکن فقط ۲ امتیاز گرفته و به شدت زیر انتقاد هواداران تیم تراکتور بود.
پاکو خمز قبل از تمرین امروز – دوشنبه ۲۷ فروردین ماه – تراکتور در جلسه‌ای با اعضای تیم، تصمیم خود در خصوص جدایی از تراکتور را اعلام کرد و از آنان خواست با قدرت در ادامه رقابت‌ها حضور یابند.خمز در پایان تمرین از تک تک اعضای تیم خداحافظی کرد.
هنوز وضعیت سرمربی تیم تراکتور اعلام‌نشده ولی با توجه به مخالفت با استعفای نصرتی، احتمالا وی بازی تراکتور برابر نساجی را هدایت کند.