- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

ابراز همدردی باشگاه تراکتور:

آذرقلم: هوادار تراکتور که روز گذشته به علت هیجانات بازی دچار کاهش هوشیاری شده بود، امروز در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز درگذشت.
تراکتور در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در روز جمعه با نتیجه سنگین ۴ بر یک مغلوب ذوب آهن شد.
در پی هیجانات بازی مردی ۴۵ ساله دچار کاهش هوشیاری شده و در میانه بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل و تحت معالجه قرار گرفت که متاسفانه امروز جان خود را از دست داد.هوادار متعصب تراکتور درگذشت
مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) فوت «احد قولی لاله» هوادار ۴۵ ساله تراکتور را تائید کرد.
گفتنی است در جریان این دیدار پرابهام و عجیب، دو هوادار دیگر نیز دچار حمله و بی هوشی شدند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.
ای کاش کادر فنی، سرمربی و بازیکنان بی انگیزه تراکتور کمی وجدان درد بگیرند.

درگذشت تلخ هوادار تراکتور

ابراز همدردی باشگاه تراکتور با خانواده هوادار فوت شده
مالک باشگاه تراکتور طی تماس تلفنی با فرزند مرحوم احد قولی لاله، درگذشت او را تسلیت گفت.
محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه طی تماس تلفنی با فرزند مرحوم احد قولی لاله، این ضایعه دردناک را تسلیت گفت. همچنین شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم، علی محمودزاده عضو هیأت مدیره، علی مراتبی سرپرست معاونت فرهنگی و جمعی از هواداران و اعضای کانون امشب (شنبه ۲۵ فروردین) با حضور در منزل شخصی مرحوم احد قولی لاله، ضمن عرض تسلیت، با بازماندگان ابراز همدردی کردند.

حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
فرماندار شهرستان تبریز با حضور شبانه در منزل مرحوم «احد قولی لاله» هوادار فوت شده تیم فوتبال تراکتور، این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.
در این دیدار، یونس فاتح ضمن تسلیت این ضایعه دردناک اظهار کرد: بدون تردید هیچ جمله و یا واژه‌اى نمی‌تواند از اندوه و غم خانواده این هوادار فقید بکاهد.
وی افزود: بی شک تمامی مردم تبریز درگذشت هوادار عزیز و همشهری گرامى خود را از صمیم قلب تسلیت گفته و براى آن مرحوم از خداوند متعال رحمت و آمرزش و براى خانواده او صبر مسالت می‌کنند.