- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

۴۷ فوتی و ۱۳۶۱ مورد ابتلا به کرونا در شهرستان هشترود

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در هفته گذشته یک مورد فوتی ناشی از کرونا در شهرستان هشترود به ثبت رسیده است که از مبتلایان نوع انگلیسی بود.

به گزارش آذرقلم از هشترود، رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در نشست ستاد کرونای این شهرستان, ضمن اعلام وضعیت زرد شهرستان, مجموع جان باختگان ناشی از ویروس کووید ۱۹ در شهرستان را تا کنون ۴۷ مورد اعلام کرد که نسبت به هفته گذشته یک مورد افزایشی داشته ایم.

دکتر جعفرزاده با اشاره به اینکه تعداد کل مبتلایان قطعی نیز تا کنون ۱۳۶۱نفر بوده است که ۱۶ نفر از آنها به نوع انگلیسی آن مبتلا می باشند و در حال حاضر ۳ مورد بستری ناشی از کرونا داریم.

وی تعداد موارد رپید تست در هفته اخیر را ۱۰۳ مورد اعلام نمود که نتیجه ۹ نفر از آنها مثبت بوده است و تعداد موارد نمونه برداری با پی سی آر را ۷۰ نفر بیان نمود و ۷ نفر از آنها مثبت اعلام شده است و تا کنون ۴۴۲ نفر از افراد و اطرافیان در معرض تماس نزدیک رهگیری شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود مناطق آلوده به کرونای انگلیسی را به شرح ذیل تشریح کرد:

گنجینه کتاب_ روستای علی آبادعلیا_ روستای مکتو_ روستای وظیفه خوران ، روستای دامناب روبروی مسجدجامع_ پل آقبلاغ_ کوچه آزادگان_ شهرک فرهنگیان_ کوچه بازرگانی_ کوی دانشگاه

بیشترین موارد ابتلای نوع انگلیسی در علی آباد علیا می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]