- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

یک سوزن به خودتان: مهمان نوازی با فحاشی و سنگ و سکوت ناعادلانه مسئولان!

یادداشت ورزشی: رضا ارشادی
آذرقلم: روز جمعه بازی بزرگ هفته  بین دو تیم تراکتور-استقلال که به ال کلاسیکو ایران  معروف هست برگزار شد.
به گزارش آذرقلم، بازی تراکتور با دو تیم استقلال و پیروزی در تهران به دلیل کثرت هواداران تراکتور در تهران و کرج و سایر شهرها همواره با استقبال  زیادی مواجه می شود و هواداران تراکتور با حضور پرشور در استادیوم آزادی همیشه حامی تیم محبوب خود بودند، اما رقیب همیشه با پیش کشیدن سهم  ده درصد سعی در مانع تراشی برای حضور گسترده هواداران تراکتور در استادیوم را داشته، قانونی  که به نظر فقط  برای بازیهای تراکتور در مقابل استقلال و پیروزی در تهران سعی در اجرایی کردن آن وجود دارد، بطوری که همواره شاهد بودیم بازیهای سرخابی های  تهران در سایر شهرها تماشاگران این تیم بدون محدودیت در استادیوم حضور پیدا میکنند، اما با وجود کثرت هواداران تراکتور در تهران محدودیت ده درصدی پیش کشیده میشود
چرا مسئولان با توجه به تجربیات گذشته هنوز عاجز از برگزاری این بازی های بزرگ  هستند و همواره با اقدامات معضل آفرین خود این بازی را تحت تاثیر حواشی خودساخته قرار می دهند و از برگزاری هر چه باشکوه تر این بازی ممانعت می کنند،و کار را بجایی می رسانند که  هوادار کودک و نوجوان و پیر و جوان تراکتوری برای دیدن بازی تیم محبوب خود و حمایت از آن که  تنها خواستار سکو و جایگاه در استادیوم  هستند چنین با ضرب و شتم و  رفتار تاسف بار و ناشایست در استادیوم مواجه می شوند ؟
  برخی رسانه های به اصطلاح کشوری که با پول بیت المال اداره می شوند و اصولا باید اخبار را بی طرفانه  و مطابق با واقعیات منعکس کنند تبدیل به تریبون هایی آلوده به سلایق و علایق شخصی یا رنگی شدند و در  اکثر موارد شاهد اخبار وارونه و ناصحیح رسانه ها هستیم،به طوری که در تهران و استادیوم آزادی توسط دو تیم سرخابی مخصوصا تیم پرسپولیس نفرت پراکنی و توهین های نژادپرستانه و قومیتی و حمله به هواداران تیم مهمان، مونتاژ و جعل و فوتوشاپ! نام گذاری می شود ولی در مقابل کوچکترین اقدامی در پاسخگویی به این اقدامات از کاه کوهی ساخته می شود و شاکی در جای متهم قرار می گیرد، که در چند روز گذشته در بازی پرسپولیس-فولاد و استقلال خوزستان -پرسپولیس شاهد این مسائل بودیم، نه این درست هست و نه آن اما چرا یک طرف سانسور و سعی در توجیه و در طرف دیگر بزرگ نمایی و در بوق و کرنا کردن؟
در همین بازی استقلال- تراکتور که تراکتور در جایگاه مهمان قرار  دارد اما از ابتدای بازی با فحاشی و سنگ و… از هواداران تیم مهمان استقبال می شود و در مقابل خواسته هواداران تیم مهمان برای اختصاص سکو برای تماشای بازی مورد ضرب و شتم و توهین قرار می گیرند، دوباره برخی رسانه های به اصطلاح کشوری آلوده به موارد رنگی دست بکار می شوند و سعی در عوض کردن جای شاکی و متهم و تلاش برای تطهیرو سانسور توهینها و اقدامات زشت میزبان و سیاه نمایی در مورد مهمان، ما اخبار و تصاویر هواداران تیم مهمان با سر و دست شکسته و صورت زخمی که حاصل مهمان نوازی میزبان بود را در این رسانه های کشوری و بی طرف و حقیقت گو ندیدیم!
یا یک خبرنگارنما  منتسب به همین رسانه ها میکروفن را جلوی دهان بازیکن بزرگ و حرفه ای و بین المللی مثل اشکان دژاگه می گیرد و تراختور را با استیل آذین مقایسه می کند! چه شباهتی بین تراختور بزرگ و مردمی با استیل آذین بی هوادار بی قدمت وجود دارد؟! آیا اصلا اشکان دژاگه  می داند که استیل اذین چه بود و چه شد؟
تراختور با هواداران میلیونی اش کهکشانی است و همیشه باید یازده بازیکن بزرگ و حرفه ای مثل اشکان دژاگه برای تراختور بزرگ در زمین حاضر باشند.
همین به اصطلاح رسانه ها هم صبح تا شب شعار و دغدغه ظاهریشان  عدالت و راستی و صداقت و فرهنگ سازی و اقدامات فرهنگی است! اگر صحت داره،یک سوزن به خودتان دوستان…