- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

یک سهمیه برای تراکتور در تیم منتخب لیگ برتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: در روز توقف‌های مشابه سرخابی‌های پایتخت، تیم‌های شهرستانی تیم منتخب را تسخیر کردند و در این بین بعد از مدتها تیم تراکتور موفق شد یک سهمیبه در این تیم داشته باشد.
به گزارش آذرقلم، در حالی که انتظار می‌رفت با در پیش داشتن بازی‌های آسیایی، بازیکنان تیم‌های سپاهان و فولاد با احتیاط بیشتر و نگرانی از ساق‌هایشان وارد مستطیل سبز شوند، اما این دو باشگاه با نمایش‌های درخشان بیشترین سهم را در ترکیب تیم منتخب هفته به خودشان اختصاص دادند. در عوض استقلال و پرسپولیس که در کورس تنگاتنگ قهرمانی قرار گرفته‌اند، از درخشش سابق ستارگان‌شان بی‌بهره ماندند و این هفته نماینده‌ای در تیم منتخب ندارند.
با این حال با وجود بازی خوب چند بازیکنان ترکیب تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ به شرح زیر است:

* دروازه‌بان
مسلم حق‌شناس(هوادار)

* مدافعان
گئورگی ولسیانی (سپاهان)
میلاد باقری(نفت مسجدسلیمان)
مهدی شیری (فولاد)

* هافبک‌ها
مهدی کیانی (تراکتور)
در روزی که شاهد بازگشت تماشاگران تراکتور به ورزشگاه از بعد دو سال و دو ماه بودیم، مهدی کیانی یکی از چهره‌هایی بود که به‌شدت مورد استقبال تی‌تی‌ها قرار گرفت. کاپیتان تراکتوری‌ها در مقابل تیم سابقش مس یکی از ارکان مهم ترکیب سولدو بود. او در کمربند میانی سرمست از تشویق بی امان هواداران و به یاد روزهای قدیم جنگنده و کم اشتباه ظاهر شد. کیانی 85 دقیقه در زمین حضور داشت و در کنار انجام وظایف خود در پست هافبک دفاعی، تک گل سه امتیازی تیمش را هم با یک ارسال کرنر روی سر عباس‌زاده ساخت تا یک شب شیرین را پشت سر بگذارد.

آرش رضاوند (فولاد)
علی رمضانی(پیکان)
سعید صادقی (گل‌گهر سیرجان)

* مهاجمان
ابوالفضل عکاشه(شهرخودرو مشهد)
شهریار مغانلو (سپاهان)
کیروش استنلی (گل‌گهر)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]