- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

گل‌گهر 2- تراکتور 1؛ ناکامی در اولین بازی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: تیم تراکتور اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را واگذار کرد.
به گزارش آذرقلم، درست مثل هفته اول لیگ فصل گذشته، گل گهر و تراکتور فصل جدید را هم در سیرجان و مقابل هم شروع کردند. این مسابقه یکی از دو دیدار نهایی هفته اول لیگ بیست و دوم بود با برتری دو بر یک شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. آنها با گل دقیقه 18 عاشوری، برنده راهی رختکن شدند و تنها 6 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم توسط شکاری گل دوم را هم زدند.

تراکتور توسط عباس‌زاده یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 55 جبران کرد. گل‌گهر بعد از به حداقل رسیدن اختلاف توانست کار را تا پایان کنترل کرده و در حالی‌که موقعیت‌های خوبی رو هر دو دروازه را شاهد بودیم، بازی را با برتری دو بر یک به پایان برساند.
ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان/ بدون تماشاگر

ترکیب تیم گل‌گهر:
محسن فروزان_شایان مصلح (مسیح زاهدی 70)_مهران گلزاری_آرمین سهرابیان_مهدی تیکدری‌نژاد (بهنام برزای 84)_علیرضا علیزاده_نوید عاشوری (امیر پورعلی 78)_محمد خدابنده‌لو (امین قاسمی‌نژاد 70)_مرتضی تبریزی_کی روش استنلی (علیرضا آرتا 84)_رضا شکاری
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تیم تراکتور:
محمدرضا اخباری_هادی محمدی_محمد آقاجان‌پور_آرش قادری_سجاد دانایی (مهدی هاشم‌نژاد 82)_سید ابوالفضل رزاق‌پور_صفا هادی (رضا اسدی 74)_سعید واسعی (محمد قنبری 67)_ریکاردو آلوز_گوستاوو _محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: قربان بردیف

حاشیه‌ گل‌گهر و تراکتور: ضربه کاشته ابتکاری و عجیب بازیکنان تراکتور
بازیکنان تراکتور در بازی با گل‌گهرسیرجان با یک روش جدید و عجیب ضربه کاشته زدند.
بازیکنان تراکتور در دقیقه 66 با یک روش عجیب و جدید روی دروازه گل‌گهرسیرجان ضربه کاشته زدند، به این ترتیب که مقابل دیوار دفاعی گل‌گهرسیرجان خودشان یک دیوار دفاعی دیگر تشکیل داده بودند و در واقع دو دیوار دفاعی مقابل زننده ضربه تشکیل دادند تا دید محسن فروزان دروازه‌بان گل‌گهر کور شود. با این حال فروزان با یک شیرجه مانع گلزنی تراکتور شد.
* در دقیقه 69 ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور باردیگر با همین روش ضربه آزاد زد که این مرتبه توپ به دیوار دفاعی بازیکنان گل گهر خورد. دیوار دفاعی بازیکنان تراکتور قبل از زدن ضربه از مقابل زننده ضربه کنار می روند.

حاشیه‌ گل‌گهر و تراکتور| ضربه کاشته ابتکاری و عجیب بازیکنان تراکتور[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]