- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

گلزن تراکتور در لیست تیم منتخب هفته لیگ برتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: برترین های هفته ماقبل آخر لیگ برتر و تیم منتخب این هفته در حالی معرفی شد که تیم تراکتور با توجه به درخشش قنبری، یک نماینده در این تیم دارد.
به گزارش آذرقلم، هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در بالاترین سطح از هیجان در هفت شهر برگزار شد و در مجموع هشت مسابقه، شاهد به ثمر رسیدن پانزده گل در پنج بازی بودیم تا هفته ای نسبتا کم گل را با وجود پیروزی های پرگل صدرنشینان، شاهد باشیم.
پرسپولیس، سپاهان، استقلال و تراکتور چهار تیم پیروز این هفته بودند و صنعت نفت هم در آبادان مقابل ذوب به تساوی رسید تا تنها مساوی گل‌دار این هفته در آبادان شکل بگیرد.
با در نظر داشتن درخشش بازیکنانی که خارج از ترکیب تیم منتخب هفته قرار دارند، تحریریه ورزش سه، این آرایش از بازیکنان را برای تیم هفته انتخاب می‌کند

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

دروازه بان:
نیما میرزازاد (سپاهان)

مدافعان:
دانیال اسماعیلی‌فر (پرسپولیس)
محمدحسین مرادمند (استقلال)
میلاد زکی‌پور (سپاهان)

خط میانی:
امید نورافکن (سپاهان)
زبیر نیکنفس (استقلال)
وحید امیری (پرسپولیس)
* سعید صادقی (پرسپولیس)
مهدی ترابی (پرسپولیس)

مهاجمان:
شهریار مغانلو (سپاهان)
محمد قنبری (تراکتور)
مهاجم پرشورها که در این فصل از رقابت‌ها با گلزنی مقابل استقلال در کانون توجه قرار گرفته بود، بار دیگر در آستانه این مسابقه موتورش روشن شد و با یک گل دقیقه نودی، به دست آمدن جایگاه چهارمی تیمش در این دوره از رقابت‌ها را شیرین تر کرد. قنبری که در طول بازی هم بارها با حرکات خود در زمین نساجی، مدافعین تیم کارلوس هرناندز را تحت فشار قرار داده بود، در حالی که تی‌تی‌ها از واکنش‌های حقیقی عاصی شده بودند، یکی از بهترین گل‌های فصل تراکتور را در آخرین دقیقه بازی به ثمر رساند تا علاوه بر ثبت گل پیروزی بخش، حضور در ترکیب تیم منتخب هفته را هم دوباره بعد از بازی با استقلال در هفته پانزدهم، تجربه کند.

1874678[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]