- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کیانی بالاخره تراکتور سوار شد/ رضایت‌نامه صادر شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: بعد از روزها کش و قوس، بالاخره رضایت‌نامه مهدی کیانی برای حضور در تیم تراکتور صادر شد.
به گزارش آذرقلم، رضایت‌نامه مهدی کیانی هافبک تیم مس رفسنجان برای حضور در تیم تراکتور صادر شد.
وی که سابقه یک دهه حضور در تبریز در تیم‌های تراکتور و گسترش فولاد(یک فصل) ر داشت، در زمان انتقال باشگاه به زنوزی از این باشگاه جدا و به سپاهان اصفهان پیوسته بود.
وی امسال در تیم مس رفسنجان حضور داشت که به درخواست باشگاه تراکتور به تبریز سفر کرده و با مسوولان این باشگاه مذاکره کرده بود، اما طولانی شدن روند صدور رضایت‌نامه وی سبب عدم حضور کیانی در تمرینات تیم تراکتور شده و وی به تنهایی در یکی از باشگاه‌های بدنسازی تبریز تمرین می کرد.
امروز مذاکرات بعد از باشگاه تراکتور با مس رفسنجان رضایت‌نامه کیانی برای حضور تراکتور صادر شده و اگر اتفاق خاصی نیافت فردا قرارداد مهدی کیانی با تراکتور نهایی خواهد شد.

نکته جالب درباره وی این است که او همچنان با مس رفسنجان قرار دارد و پیشتر علی علیزاده معاون باشگاه مس نیز گفته بود که تراکتور برای انجام این انتقال باید رضایت مس را جلب کند. حالا تی تی ها بدون اشاره به این موضوع اعلام کرده‌اند که قرارداد کیانی روز دوشنبه ثبت خواهد شد.

مهدی کیانی 35 ساله که با ورود خود به جمع سرخپوشان تبریزی بازوبند کاپیتانی را هم تصاحب خواهد کرد، در حالی به اولین خرید زمستانی این تیم تبریزی تبدیل می‌شود که احتمالا خداحافظی او نیز در تراکتور انجام خواهد شد.

کیانی پیش از این ۱۰ سال سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشت. او نیم فصل نخست را در مس رفسنجان حضور داشت و پس از پایان نیم فصل به خاطر مسائل خانوادگی خواستار جدایی از مس و پیوستن به تراکتور شد که این درخواست پس از مذاکره باشگاه‌های مس و تراکتور به وقوع پیوست.

کیانی بالاخره به تراکتور برگشت[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]