- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کورس تراکتور با پیکان برای صعود در جدول لیگ برتر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]به گزارش آذرقلم به نقل از فارس، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز جمعه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی میزبان تیم پیکان است.
سرخپوشان تبریزی در آخرین بازی خود در لیگ برابر ماشین‌سازی به برتری یک بر صفر دست یافته و در 2 بازی قبل از آن هم 4 امتیاز از فولاد خوزستان و مس رفسنجان به دست آورده بودند تا عملکرد مطلوب کسب 7 امتیاز در 3 بازی آخر را داشته باشند.
مسعود شجاعی سرمربی موقت تیم تراکتور برابر ماشین‌سازی تیمش را به پیروزی رسانده و در دیدار دوستانه برابر علم و ادب هم به برتری رسید تا روز جمعه برابر پیکان به دنبال کسب سومین برد دوران مربیگری‌اش در تیم تراکتور باشد.
بازی تراکتور با پیکان همیشه برای تیم تبریزی سخت بوده و حتی تراکتور سابقه باخت برابر پیکان در تبریز هم داشته و این در حالی است که هر دو تیم امسال در جدول رده‌بندی 9 امتیازی کسب کرده و برای کسب پیروزی و رساندن امتیازات خود به عدد 12 به مصاف هم می‌روند.
تراکتور در بازی‌هایی که میزبان بوده برابر نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان به تساوی دست یافته و از تیم سپاهان هم شکست متحمل شده و پیکان هم در بازی‌های خارج از خانه خود برابر نفت آبادان شکست خورده و در مصاف با ذوب‌آهن به تساوی دست یافته و در مصاف با تیم شگفتی ساز گل‌گهر در سیرجان به برتری رسیده بود.
‌ تیم‌های تراکتور با پیکان ساعت 15 و 15 دقیقه روز جمعه 28 آذر در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]