- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کنایه عجیب دنیزلی: در تراکتور ویولن زن دارم!/ قهرمانی بعد از هفته 22

آذرقلم: روزنامه ورزشی ایران ورزشی،شماره امروز خود را با عکس و تیتری بزرگ از دنیزلی سرمربی تیم تراکتور مزین کرده و جمله ای کنایه آمیز از دنیزلی را تیتر اول خود کرده است.

به گزارش آذرقلم، این نشریه ورزشی با اشاره به یکی از عبارات دنیزلی، نوشته: در تراکتور چند ویولن زن دارم! احتمالا اشاره و تاکید دنیزلی به حضور چند چهره قدرتمند و چشم گیر اما پنهان در ترکیب تیم تراکتور است . همانند انچه که معمولا در ترکیب نوازندگان یک کنسرت بزرگ به چشم می خورد و معمولا وظیفه هدایت ارکستر و تعادل و هماهنگی تیم را بر عهده دارد.

او در پاسخ به این سوال که در یک مصاحبه قدیمی شما گفته‌اید در تیم‌های‌تان نیاز به یک طبال دارید که طبل حمله را بزند. طبال تراکتور در این فصل کیست؟ گفت: اشتباه ترجمه کرده‌اند (می‌خندد). من گفته بودم که همواره به یک نوازنده ویولن نیاز دارم و نه طبل و طبال. اکنون نمی‌توانم بگویم صد در صد نوازنده ویولن تیم من فلان بازیکن است، چون چند بازیکن این وظیفه را بر عهده دارند. نوازنده ویولن در یک گروه ارکستر وظیفه متفاوت‌تری بر عهده دارد و منظور من از این جمله بازیکنی است که مسیر بازی را هدایت کند، تعادل داخلی تیم را برقرار کرده و کیفیت بالایی هم داشته باشد. در تراکتور چند بازیکن من این وظیفه را بر عهده دارند که اشاره به اسامی آنها خوب نیست.

دنیزلی با اطمینان وعده داده که: با هدف قهرمانی اینجا هستم، بعد از هفته بیست و دوم درباره قهرمانی حرف می زنم!

سرمربی تراکتور همچنین بیا ن کرده: با یک اشتباه، گذشته شجاعی را فراموش نکنید.

دو پیشنهاد از ترکیه داشتم اما در تبریز ماندم

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور