- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کلاس های مجازی «صدای تبریز» برای روزهای قرنطینه خانگی فعال شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: موسسه آموزشی «صدای تبریز» که به عنوان یکی از موسسات مهم آموزشی دارای مجوز به آموزش زبان انگلیسی به نوآموزان می پردازد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و همگام با سایر مراکز علمی و آموزشی، کلاس های حضوری خود را تعطیل کرد اما آموزش را هرگز تعطیل نکرده است!

به گزارش آذرقلم، براتعلی قلی پور، مدیر این موسسه آموزشی با بیان این مطلب گفت: شعار و باور ما این است که «آموزش» هرگز تعطیل پذیر نیست و در هر شرایطی و با الگوگیری از فرمایش حضرت رسول اکرم (ص)که فرمودند: « زگهواره تا گور دانش بجوی» این موسسه در اقدامی ابتکاری پروسه آموزشی خود را در قالبی نو پی گرفته است. از این رو، آموزش های فضای مجازی این موسسه که از سال ها پیش دنبال می شد تقویت شده و رسالت آموزش جونان و نوجونان در این فضا دنبال می شود.

قلی پور افزود: با تلاش و ابتکار بخش آی تی این موسسه، نرم افزار ویژه ای برای استمرار آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان و نوآموزان، کدنویسی، طراحی و اجرا گردید که طی آن دانش آموزان و دانشجویان این موسسه می توانند با استفاده از این برنامه فضای مجازی در ساعات مشخص و تعیین شده همانند ساعات حضور در کلاس های حضوری در محل موسسه، به دریافت دروس آموزشی و طرح سوالات و اشکالات خود اقدام نمایند.

قلی پور گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه این فضا و قابلیت های فضای مجازی، این نرم افزار در مورد آموزش زبان های آلمانی، فرنسه و ترکی استانبولی نیز فعال شده است.

مدیر موسسه «صدای تبریز» در خاتمه با بیان اینکه هر نوع خدمات آموزشی نوین، می تواند در این شرایط قرنطینه خانگی برای دانش آموزان و دانشجویان تنوع ایجاد کند گفت: آموزش های مجازی زبان های خارجی می تواند بر روزمرگی و بی رمقی آموزشی غلبه کند و توصیه ما این است که همه نوآموزان و نونهالان و حتی دانشجویان فرصت های فراغت خود را با اموزش های مجازی به ویژه زبان های خارجی پر کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]