- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

قتل فجیع پسر بچه 4 ساله بستان آبادی/ کشف جسد در داخل گونی + عکس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: جسد بی جان پسربچه ای که حدود سه روز پیش خبر گمشدنش در خیابان ملت بستان آباد در فضای مجازی پیچیده بود، داخل گونی کشف شد. کشف جسد بچه بستان آبادی داخل گونی
به گزارش آذرقلم، جسد این کودک بستان آبادی حوالی علیجان چایی پیدا شده است.
امیر علی کودک چهار ساله بستان آبادی از حوالی ساعت ۱۰ صبح سه شنبه از مقابل در خانه شأن در خیابان ملت بستان آباد ناپدید شده بود.
سرهنگ نایب زاده، فرمانده انتظامی بستان آباد نیز در این خصوص گفت: جسد بی‌جان پسربچه‌ای سه یا چهار ساله بنام امیرعلی پاشایان که حدود سه روز پیش خبر گم‌شدنش، در شهرستان بستان‌آباد پیچیده بود، با تلاش پلیس درحوالی علیجان‌چایی، پیدا شد.

به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰ جسد در داخل گونی توسط یک چوپان در منطقه علیجان شهرستان بستان‌آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد،پس از کشتن کودک جسد بی‌جان او در آن منطقه رها شده است.

مردم خواستار اشد مجازات قاتل هستندداغ ِ امیر علی/ درخواست مردم بستان‌آباد برای اشد مجازات عاملان قتل کودک ۳ ساله
بستان‌آبادی‌ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیع، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت‌آموزی شدند.
بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب بستان‌آباد هم در واکنش به خواسته مردم با اعلام اینکه در خصوص قتل دردناک امیرعلی پاشایان، 4 نفر بازداشت و تحقیقات تخصصی توسط پلیس آگاهی و جنایی ادامه دارد، گفت: دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان عواطف و خواسته‌های عمومی مردم را در خصوص این حادثه دردناک درک می‌کند و با جدیت و قاطعیت برای شناسایی و مجازات عاملان آن تلاش می‌کنند. یکی از متهمان پرونده، زن همسایه است.
وی همچنین از مردم و شهروندان خواست، اخبار را از رسانه‌های موثق و سایت‌های خبری رسمی پیگیری نموده و از دامن‌زدن به شایعات و تحریک احساسات عمومی خودداری کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]