- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کرونا، روزانه 26 نفر را در آذربایجان شرقی قربانی می کند/ انتقاد از قطعی مکرر اینترنت دانش آموزان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شدت افزایش یافته و به طور میانگین روزانه 17 تا 26 نفر از هم استانی‌ها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم.
به گزارش آذرقلم، علیار راستگو در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تسلیت درگذشت دو تن از مسئولان آموزش و پرورش استان، با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: نظارت‌ها بر رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در راستای کاهش هرچه بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری ادامه می‌یابد.
راستگو از افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در استان به بیش از یک هزار و دویست نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شدت افزایش یافته و به طور میانگین روزانه 17 تا 26 نفر از هم استانی‌ها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی از تشدید محدودیت‌ها در چند شهرستان استان به دلیل افزایش قابل توجه آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و در مورد ضرورت آموزش غیرحضوری و مجازی دانش آموزان گفت: برخی مردم از قطع و وصل‌های مکرر برنامه شاد انتقاد می‌کنند که مدیریت آموزش و پرورش استان باید پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.
جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به برخی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 88 درصد دانش‌آموزان استان برای ادامه تحصیل خود از شبکه شاد استفاده می کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]