- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کاپیتان تراکتورسازی: فوتبال برای مردم ایران یک مسکٌن است

آذرقلم: مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتورسازی می گوید مردم گوشه ای از قلب و ذهن ما هستند، فوتبال برای خیلی از مردم ایران یک مسکن است، آنها با یک برد تیم ملی کلی از مشکلات زندگی خود را فراموش می کنند .

به گزارش آذرقلم، مسعود شجاعی کاپیتان تیم تراکتورسازی که کاپیتانی تیم ملی را هم بر عهده دارد اگرچه هنوز فرصت بازی در رقابت های جام ملت های آسیا را پیدا نکرده ولی همچنان به عنوان کاپیتان کی روش را در کنفرانس های خبری همراهی می کند.
شجاعی که در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر عمان هم کنار دست کی روش نشسته است، در پاسخ به سوال خبرنگار مرد عمانی در مورد دیدار با تیم ملی عمان و اینکه تیم ایران می تواند در این بازی به پیروزی برسد، گفت: ما احترام زیادی برای تیم ملی عمان قائل هستیم. تاریخ نشان داده که بازی های آسانی با عمان نداشته ایم؛ خوب این تیم را آنالیز کرده ایم و خوب این تیم را دیده ایم و با آمادگی کامل مقابل این تیم حاضر می شویم. می دانیم فردا روز سختی است.

مسعود شجاعی اظهار داشت: قبلا هم گفته ام که وقتی می گویم ما یک تیم فوتبال و خانواده هستیم به دلیل این است که هر بار لباس تیم ملی را می پوشیم انرژی مثبت به ما منتقل می شود. مردم گوشه ای از قلب و ذهن ما هستند، فوتبال برای خیلی از مردم ایران یک مسکن است، آنها با یک برد تیم ملی کلی از مشکلات زندگی خود را فراموش می کنند و ما این را خوب درک می کنیم. وقتی بازی را می بریم بیشتر به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم، می دانم که وقتی می بریم شادی بعد از این برد چقدر در زندگی مردم تاثیر گذار است.

وی حرف هایش را اینگونه ادامه داد: البته از روز اول هم آمدیم تا هفت فینال را بازی کنیم و حالا فینال چهارم را داریم و خیلی مهم است. می دانیم چقدر اهمیت دارد و با تمرکز برای بازی فردا می رویم و نتیجه بازی هم فردا مشخص می شود و هر تیمی بیشتر تلاش کند و باهوش تر بازی کند، برنده می شود.