- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کاسه لیسی انگلیسی و کاسبی با کود الاغ به بهانه کرونا! + تصاویر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]یادداشت: محمد امین خوش نیت
آذرقلم: ظاهرا حماقت و سوء استفاده برخی از فرصت طلبان در این اوضاع بی ریخت شیوع کرونا تمامی ندارد.
عده ای خون ملت را می مکند و ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده را احتکار می کنند تا در فرصتی مناسب به قیمتی چندین برابر بفروشند، عده ای دیگر، با نقض دستورات پزشکی و توصیه های بهداشتی مسئولان، همچنان بر حضور در اماکن مذهبی و اجتماعات و امامزاده ها تاکید و اصرار می ورزند. گویی با اجرای طرح تعطیلی موقت و چند روزه اماکن زیارتگاهی که محل اجتماعات است مغازه و کار و کاسبی آنها تخته شده و پروژه ترویج عقاید آنها مختل می شود!
حالا به همه اینها اضافه کنید بدعت گزاری و خرافه پرستی عده ای سبک مغز و عامل انگلیس را که
یکی در ظاهر دین مداری و در پوشش خرافات، بوسیدن و لیسیدن ضریح امامزاده ها را توصیه می کند، آن دیگری فرو کردن روغن بنفشه در ماتحت بشر را و یکی دیگر فروش کود و تپاله خر را! چه می شود گفت جز آنکه همه اینها کاسه لیسان تشیع لندنی هستند؟
به این دو آگهی که بر روی سایت آگهی دیوار منتشر شده دقت کنید تا به اوج حماقت و فرصت طلبی عده ای پی ببرید:

جایی که عده ای سودجو، در قالب فروش کود و تپاله الاغ از آن با اصطلاحات و تعابیر دهان پر کن «عنبرنساء» و بهترین داروی ضدعفونی یاد می کنند. آنها حتی برای برخی از محصولات خود! آپشن خاص اضافه کرده و آپشن کود الاغ جوان (در مقابل کود الاغ پیر) و آپشن الاغ ماده ( در مقابل الاغ نر) را هم به محصول خود می افزایند! این افراد این کود را از قرار هر کیلویی ۵۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان به فروش می رسانند تا به ریش عده ای ساده لوح بخندند و جیب های خود را از این حماقت ناتمام بشری پر کنند.
ذات ایرانی های مسلمان با این خرافه و بدعت بیگانه است. نه در آئین اسلام ناب و نه در فرهنگ و تمدن ایرانی و آذربایجانی چنین توصیه هایی محلی از اعراب ندارند. علم و دین و شعور هرگز باهم منافاتی ندارند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]