- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارگر ورزشی به صرف شام با زنوزی!

آذرقلم: این روزها خبر ملاقات مسئولان باشگاه تراکتورسازی با سرمربی نام آشنای تیم پرسپولیس نقل محافل شده است. هر چند حرف و حدیث ها و تائید و تکذیب ها در این رابطه زیاد است اما از صحبت های برانکو می توان چنین برداشت کرد که: خبرهایی هست! تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها!

در همین رابطه و در تازه ترین اظهار نظر، خبیری، مشاور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره حضور برانکو در تیم تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد و گفت: در این مسائل من نمی‌توانم صحبت کنم و اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که تراکتورسازی درباره چه مواردی صحبت کرده است. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت را به او داده است.

اما موضوع به همین جا ختم نمی شود. برای اینکه حرف های کنایه آمیز و کمی آمیخته با طنز او نشان می دهد که برانکو هم با مسئولان باشگاه تراکتور دیدار و ملاقات داشته، هم با آنها به صرف چایی و شیرینی و شام نشسته و هم صحبت هایی بین هم رد و بدل شده است! با این حال به تازگی سرمربی پرسپولیس به صراحت اعلام کرده که: تراکتورسازی را فراموش کنید! نتیجه گرفته می شود که به احتمال زیاد این دو به توافق نرسیده اند!

سرمربی پرسپولیس درباره مذاکره‌اش با مسئولان تراکتورسازی گفته: من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم و به واسطه دوستانم در اصفهان و تبریز و مشهد، با همه صحبت می‌کنم و طبیعی است که با آنها شام بخورم!

با این حال، برانکو، دلیلی نمی بیند که به تبریز نیاید! چرا که هم پیشنهاد مالی زنوزی بسیار وسوسه‌کننده است و هم مشکلات مالی پرسپولیس ایوانکوویچ را از ادامۀ حضور در تهران مایوس کرده است. هرچند با قاطعیت نمی‌توان این انتقال را نهایی دانست اما شواهد و قرائن حضور برانکو در تبریز را دور از ذهن نمی‌دانند.