- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های ورزشی: تصور خارجی‌ها از لیگ ایران، هشدار به استقلال و ماموریت برانکو!

آذرقلم: امروز هم چند نمونه از کارتون های ورزشی رسانه های ایران را با هم مرور می کنیم:

مأموریت تمومه آقای برانکو!
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق سرخ‌های پایتخت گفته بعد از آن‌همه خاطرات و افتخاراتی که برای پرسپولیس کسب کرده، رفتار خوبی با او نشده… محمدرضا میرشاه‌ولد

مأموریت تمومه آقای برانکو!

هشدار ویژه به هیات مدیره استقلال!
عضو سابق هیئت مدیره استقلال خطاب به هیات مدیره جدید گفته تا دیر نشده کناره‌گیری کنند؛ توصیه‌ای که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.

وقتتون تمومه بیاین بیرون!

از دیوار سرطان هم عبورکن آقای فوتبالیست!
روزنامه کوریر چاپ بلگراد، با انتشار کارتونی از حمید سحری، کارتونیست ایرانی، برای سینیشا میهایلوویچ، سرمربی باشگاه بولونیای ایتالیا که اخیرا به بیماری سرطان خون مبتلا شده، آرزوی سلامتی کرد. میهایلویچ بازیکن سابق تیم ملی یوگوسلاوی به ضربه‌های آزادش معروف است.

از دیوار سرطان هم عبور کن آقای فوتبالیست!

فیفا شوخی ندارد!
«فیفا شوخی ندارد!» عنوان کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است که به نامه فیفا در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای فوتبال کنایه زده است.

حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

بچه یا آقازاده شو یا فوتبالیست!

قراردادهای عجیب و غریب فوتبالیست‌ها و مربیان لیگ برتری پیش از شروع فصل جدید و پرداخت‌های نجومی به آنها، که با حاشیه‌های بسیاری نیز همراه بوده است، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

 تصور خارجی‌ها از لیگ برتر ایران!
صفحه طنز و کارتون «شهرونگ» با انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد به ادامه روند حضور فوتبالیست‌های خارجی گرانقیمت، اما بی‌کیفیت و اغلب نیمکت‌نشین در لیگ برتر ایران، پرداخت.

تصوری که فوتبالیست‌های خارجی از لیگ ایران دارند!