- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: گوسفندهای بدون پلاک، آخرین وضعیت اقتصادی مردم و گوش مسئولان!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

پدیده جالب «پشت‌بام فروشی» در شهر تهران که طی روزهای اخیر در رسانه‌ها مطرح شده، سوژه انتشار کارتونی از وحیده فلاحی در کانال طنز و کارتون «نیش‌خط» شد.

یک عدد پشت بام اکازیون با نور گیر عالی!

سفر برخی مسئولان کشوری و استانی ایلام به روستایی در شهرستان چرداول برای حضور در مراسم افتتاح یک دستشویی، که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی روبه‌رو شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

مراسم افتتاح دستشويي در ايلام

عاقبت کمک به گداها!

توصیه‌های اخیر فرماندار تهران که گفته بود به گداها کمک نکنید، سوژه کارتون جدید مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

اینم عاقبت کمک به گداها!

انفجار قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی!

قیمت خودروها در بازار: پراید 111 به 42میلیون تومان- تیبا2 هم 49میلیون تومان – 206صندوق‌دار 81میلیون- پارس‌تندر 100میلیون و پژو پارس 95میلیون تومان شده است!

طرح: بهروز فیروزی
مردم و دولت باید هزینه حضور خود در شهرهای بزرگ را بپردازند!

روش‌های نوین شهرداری تهران برای کسب درآمد از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد!/ مردم، دولت، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها باید هزینه حضور خود در تهران را بپردازند!

طرح: جواد تکجو

جدیدترین تصویر از گوش مسئولان کشور!

مسعود ماهینی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون نیش خط، به نحوه عملکرد مسئولان دربرابر مشکلات مردم در شرایط سخت اقتصادی، واکنش نشان داد.

اینم نحوه رسیدگی به مشکلات مردم!

اظهارات اخیر هاشمی طبا که گفته نباید خودمان را با اروپایی ها مقایسه کنیم، همچنین اظهارات حسین انتظامی، معصومه ابتکار، رئیس کل بانک مرکزی، فلاحت پیشه و بذرپاش، سوژه طنز جدیدترین شماره «بی قانون» شد.

موضوع پلاک دار شدن دام‌ها که برای توقف قاچاق دام زنده دردستور کار قرار گرفته، سوژه انتشار کارتونی از مهدی پاکدل در خبرآنلاین شد.

پراید 45 میلیون تومان شد! پراید کیلو چند آخه!؟

قیمت خودروها در بازار: پراید 111 به 42میلیون تومان- تیبا2 هم 49میلیون تومان – 206صندوق‌دار 81میلیون- پارس‌تندر 100میلیون و پژو پارس 95میلیون تومان شده است!

طرح: محمدعلی رجبی
 پیش بسوی پیش خرید پراید!

پیش فروش پراید در حالی از 30 بهمن شروع خواهد شد که قیمت آزاد پراید در بازار به 47 میلیون رسیده است!

طرح: جواد تکجو

ماجرای مفقود شدن 927 رأس گوسفند وارداتی که طی روزهای اخیر به بحثی داغ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

آخرین تصویر از گوسفندان وارداتی پیش از مفقود شدن

ترمز بریدن قیمت گوشت قرمز در روند صعودی و جای خالی آن در سفره مردم، سوژه فتوطنزی از احمدرضا کاظمی در شهرونگ شد.

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش، به آغاز طرح پیش‌فروش خودرواز سوی یکی از شرکت‌های خودروسازی با موعد تحویل در سال ۱۳۹۹، واکنش نشان داد.

چیزی که دوسال بعد از ثبت نام ماشین تحویل می‌گیری!

کانال طنز و کارتون نیش خط با انتشار کارتونی از محسن ظریفیان نسبت به اظهارات برخی مسئولان درباره وضعیت معیشتی مناسب مردم و وفور کالاهای اساسی در کشور، واکنش نشان داد.

آنچه مسئولان می گویند و آنچه ما هستیم!آنچه مسئولان می گویند و آنچه ما هستیم!

 حاشیه جدید عروسی دختر قالیباف+توزیع گوشت در پارک‌ها!

تلاش مسئولان برای یافتن روش جدید توزیع گوشت تنظیم بازار و همچنین آخرین اظهارات قالیباف، واعظی و عارف، سوژه طنز بی قانون شد.