- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: گزارش حسینی‌بای از صحنه قتل میترا، قتل به خاطر یک مشت اسرار و شهریه های دانشگاه آزاد!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی، به نحوه برخورد برخی خبرنگاران با محمدعلی نجفی و نحوه پوشش ماجرای قتل میترا استاد توسط شهردار اسبق تهران در برخی رسانه‌ها، واکنش نشان داد و نوشت: «کشتن راه‌های زیادی دارد…»

ماجرای کشته شدن میترا استاد که به مهم‌ترین و پربحث‌ترین موضوع این روزها در فضای مجازی تبدیل شده، سوژه کارتونی از مسعود ماهینی در «نیش خط» شد.

به خاطر یک مشت اسرار!

بزرگمهر حسین‌پور با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامی خود، به پوشش عجیب صدا و سیما از ماجرای قتل توسط شهردار سابق تهران و به دست گرفتن آلت جرم توسط خبرنگار این رسانه که با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه شده، پرداخت و نوشت: «این تصویر بخشی از تاریخ این روزگار خواهد شد».

گزارش حسینی‌بای از صحنه قتل میترا استاد!

محمدرضامیرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به جای خالی گزارش حسینی بای، خبرنگار صدا و سیما از ماجرای قتل میترا استاد پرداخت و نوشت: «از این فرصت‌سوزی تلویزیون نمیشه چشم پوشی کرد… آقای بای دقیقا کجایی؟ نگرانت شدیم».

گزارش حسینی‌بای از قتل میترا استاد!

کانال طنز و کارتون «شهرونگ» همزمان با روز قدس، با انتشار کارتونی از احسان گنجی، به تصرف سرزمین‌های فلسطینی توسط رژیم غاصب و اشغالگر قدس و کودکان بی گناه این سرزمین پرداخت.

طراوت نیکی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون «نیش خط» به صحبت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه، واکنش نشان داد.

لطفا رشته مورد نظر را انتخاب و وجه زياد را پرداخت كنيد!

پس از انتقادات گسترده به ساخت سردیس مرحوم جمشید مشایخی که منجر به تعویض و اصلاح آن شد، این‌بار سردیس دوم مرحوم مشایخی نیز با انتقاداتی از سوی کارشناسان روبه‌رو شده است. شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در روزنامه هفت صبح به این موضوع پرداخت.

لطفا بي‌خيال سرديس بشيد!

ماجرای مدارس لاکچری در تهران و برنامه‌های ویژه این مراکز آموزشی مانند برگزاری اردوی پاریس برای دانش‌آموزان با هزینه پنجاه میلیون تومانی، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

برنامه هفتگی در مدارس لاکچری رو ببینید!

انتشار گزارشی درباره روند کوتاه شدن قد ایرانی‌ها طی 25 سال گذشته، سوژه کارتونی از حسین نقیب در «نیش‌خط» شد.

پشت پرده كاهش محسوس قد ايرانيان!

ترمز بریدن قیمت‌ها در بازار خودرو، مسکن، مواد غذایی و برخی از کالاهای اساسی که طی ماه‌ها و روزهای اخیر روند عجیب و غریبی را طی کرده، سوژه کارتونی از نوید شریفی در روزنامه همشهری شد.

رَم كردن شاخص سركش!

روحانی: هر روز از چهره مردم در خیابان نظرسنجی می‌کنم!

روحانی: هرروز در خیابان از چهره‌ مردم نظرسنجی می‌کنم/ خبرنگاران با خبررسانی از قصابی و گوشت و… تفریح می‌کنند!

طرح: محمدعلی رجبی
حُسن نظرسنجی روحانی!

روحانی: هر روز از چهره مردم در خیابان نظرسنجی می‌کنم!

طرح: جواد تکجو
محدوده ریزش قیمت طلا و دلار!

عمده کسانی که نسبت به خرید سکه و دلار اقدام می‌کنند، تجربه این بازار را نداشته و با نواسات قمیت‌ها سریع واکنش نشان داده و سرمایه اندک خود را از دست می‌دهند!

طرح: محمدعلی رجبی

بین مسلمانان و قدس عزیز حائلی نیستکاریکاتور/ عبور حنظله از دیوار حائل/ بین مسلمانان و قدس عزیز حائلی نیست

طرح: محمود نظری
مشت مقامت، پایانی بر معامله شومِ قرن

معامله شومِ قرن که به پیشنهاد ترامپ با هدف صلح خاور میانه مطرح شده، در صدد شکستن مقاومت فلسطینیان است!

طرح: فارس