- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: گرانی مسکن، موج‌سواری در مناطق سیل‌زده و دعوای سیاستمدارها!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

باوجود کاهش 40 درصدی تعداد خریداران مسکن در فروردین ماه، مالکان با ارائه قیمت‌های دلبخواهی درآگهی‌های فروش، قیمت مسکن را بالا می‌برند. این موضوع سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

قیمت مسکن اینطوری گران می‌شود!

پس از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، کارشناسان حوزه بهداشت نسبت به خطر شیوع بیماری‌های عفونی در این مناطق هشدار دادند. «نیش‌خط» با انتشار کارتونی از سمانه روح‌اللهی به این موضوع پرداخت.

موج‌سواری بیماری‌ها در مناطق سیل‌زده!

صفحه طنز و کارتون «شهرونگ» با انتشار کارتونی از تورهان سلجوق، کارتونیست اهل کشور ترکیه، به تأثیر عجیب تلویزیون بر زندگی مردم و جامعه پرداخت.

هنگام تماشای تلویزیون مراقب باشید!

بر اساس اعلام یکی از مسئولان سازمان محیط زیست، در هر ثانیه حدود 350 متر مربع جنگل در ایران از بین می‌رود. این موضوع سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیش‌خط» شد.

سرعت عجیب نابودی جنگل‌ها را ببینید!

احسان گنجی با انتشار کارتونی در «شهرونگ» به آبگرفتگی زمین‌های کشاورزی و از بین رفتن محصولات کشاورزان در پی وقوع سیل پرداخته است.

چجوری اینا رو نجات بدم؟!

سیاست‌مدارها تازگی‌ها این‌جوری دعوا می‌کنند!

استفاده از شبکه اجتماعی توئیتر در دنیا به عنوان ابزاری برای اظهارنظر سیاستمداران و جدال قدرتمندان، سوژه کارتونی از سلمان طاهری در «شهرونگ» شد.

سیاستمداران این روزها اینجوری دعوا می‌کنند!

ترامپ برای مهار قیمت نفت دست به کار شد!

افزایش قیمت جهانی نفت پس از لغو معافیت تحریم نفتی ایران توسط دولت دونالد ترامپ و تلاش او برای مهار قیمت نفت با همکاری چند کشور نفت‌خیز، سوژه کارتونی از جواد تکجو در «نیس‌خط» شد.

تلاش ترامپ برای مهار قیمت نفت!

تبدیل شدن تلویزیون به محلی برای قرعه‌کشی، بخت‌آزمایی و اهدای جوایز میلیونی، که در قالب برنامه‌های مختلف روی آنتن می‌رود و با واکنش متعدد چهره ها، علما و مراجع مواجه شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

ما بهش می‌گیم تلویزیون! شما چی؟

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفته ملخ‌های وارد شده به ایران روزانه خوراک 2500 نفر را می‌خورند.

سخنگوی شورای شهر، میزان تخلف ایران مال را حدود ۳۰۰ میلیارد تومان وجه نقد اعلام کرد و گفت «عمده تخلفات آن به حذف پارکینگ اختصاص داشته است.» این موضوع سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

اینم یه جریمه کوچیک 300 میلیارد تومانی!

حذف دلار 4200تومانی از واردات گوشت و دام زنده!

 دلار 4200تومانی از واردات گوشت و دام زنده حذف شد! این در حالی است که دولت در سال گذشته وعده داده بود در سال 98 گوشت را با دلار 4200تومانی وارد خواهد کرد!

طرح: جواد تکجو
تلاش ترامپ برای قطع صادرات نفت ایران!
 وزیر خارجه آمریکا درباره معافیت‌های تحریمی ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ تصمیم گرفته است معافیتهای نفتی ایران را دیگر تمدید نکند.

طرح: محمدعلی رجبی
آمریکا در حال تضعیف جایگاه دلار در جهان استوزیر خارجه روسیه:
آمریکا با سوءاستفاده از دلار در حال تضعیف جایگاه این واحد پولی در جهان است. ما شاهد سوءاستفاده مستقیم ایالات متحده از جایگاه دلار هستیم. البته این موضوع قطعا تاثیری منفی بر این واحد پولی خواهد داشت و همه می‌فهمند که دلار چقدر غیرقابل اعتماد است.

طرح: جواد تکجو

گلوگاه عبور انرژی جهان در دستان ایران!

طرح: محمدعلی رجبی

تهدید مضحک ترامپ!

چشم بندی مضحک جان بولتون و ترامپجان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید: رژیم ایران باید همین امروز رفتار خود را عوض کند.

طرح: جواد تکجو

تهدید مضحک ترامپ!.