- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: گرانی مرغ، اکران فیلم‌های ازدواج، شیرین‌کاری جدید تلویزیون و داره می‌ریزه!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

واقعا داره می‌ریزه!

خبر حذف چهار صفر از پول ملی کشور، / محمدرضا میرشاه ولد

حذف صفر از پول

خانم‌ها سمت راست، آقایون سمت چپ!
با اعلام دبیرخانه هفته ملی ازدواج، هفته سینمایی اکران فیلم‌های مرتبط با موضوع ازدواج برای علاقه‌مندان به ازدواج برگزار می‌شود. این موضوع سوژه کارتونی از نعیم تدین در «شهرونگ» شد.

تمهیدات سینماها برای علاقه‌مندان به ازدواج!

شیرین‌کاری جدید مدیر شبکه ۳ را ببینید!
تصمیمات اخیر و شیوه مدیریتی جنجالی در شبکه سه سیما که این روزها با مهاجرت مزدک میرزایی باز هم به موضوع داغ فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در «شهرونگ» شد.

هنرنمایی جدید مدیر شبکه سه را ببینید!

با کاسبان جدید ازدواج آشنا شوید!
تبلیغات گسترده برخی مشاوران و روانشناسان حوزه ازدواج در فضای مجازی که مبالغی عجیب و گاه تا ساعتی ۵۰۰ هزار تومان به عنوان حق مشاوره از جوانان علاقمند به ازدواج دریافت می‌کنند، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

علاقه‌مندان به ازدواج توجه کنند!

گاف سنگین آقای محیط زیست!
انتشار تصویری در فضای مجازی درباره نصب سر دو قلاده بز وحشی بر دیوار اداره محیط زیست اردکان در استان یزد، که با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد، سوژه کارتونی از هادی لطفی در روزنامه آرمان ملی شد.

اينم از حافظان محيط زيست!

مرغ کشید بالا!
روزنامه همشهری با انتشار کارتونی از بهروز فیروزی، به اوج گرفتن دوباره قیمت مرغ در بازار که در بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی سوژه شده، پرداخت.

تا باشه از اين سوء مديريت‌ها!

جدیدترین سوء استفاده از وام ازدواج!
هشدار معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به ثبت ازدواج های صوری به دلیل افزایش مبلغ وام ازدواج، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

وام ازدواج

توقیف کشتی انگلیسی توسط سپاه

بنزین و نان گران نشد

 در مرداد ماه سال 97 و در روزهایی که اقتصاد کشور ملتهب بود و قیمت کالاها تحت تاثیر دلار و سکه رو به افزایش بود و حتی برخی خدمات دولتی افزایش یافته داشتند، خوشبختانه تاکنون قیمت بنزین و نان افزایش نداشته است.

 آرامش در بازار دلار و سکه

 در مرداد ماه سال 97 و در روزهای گرم تابستان، اقتصاد کشور روزهای ملتهبی را تجربه می‌کرد! قیمت دلار و سکه بصورت جهشی رو به افزایش بود. در مقایسه با سال گذشته، قیمت دلار و سکه کاهش زیادی داشته و آرامش را تجربه می‌کند. با ادامه این روند، باید شاهد نزولی شدن قیمت‌ کالاها باشیم!

برخورد ترامپ با برجام!

 در مرداد ماه سال 96 عراقچی می‌گفت برجام نقض نشده است! اما در سال 97 ترامپ از برجام خارج شد و تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد. اکنون ایران در اقدامی متقابل و با توجه به مفاد برجام، سطح تعهدات خود را کاهش داده و در چند مرحله غنی‌سازی هسته‌ای را آغاز کرده است.

ناکامی دولت‌های غربی و تروریست‌ها در سوریه
این کاریکاتور را در هشتم مرداد ماه سال 91 منتشر کرده بودیم. دولت‌های غربی، رژیم صهیونیستی عربستان و تروریست‌ها با سرمایه آل سعود، فتنه شام را رقم زدند، اکنون پس از سال‌ها، ناکام مانده و به اهداف خود نرسیدند.
طرح: فارس