- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: شیرین‌کاری موتورسواران، کشف کارتخوان از دفتر وزیر نفت و قیمت پراید!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده 7 میلیون موتورسوار در کشور فاقد گواهینامه رانندگی هستند و نظم و انضباط عمومی شهرها را برهم می‌زنند. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

موتور سواري مهارت مي‌خواد، نه گواهينامه!

خط قرمز عارف برای پیگیری مطالبات مردم!

عارف، رئیس فراکسیون امید: وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم و وعده‌های داده شده است. تا حدی که موجب تضعیف دولت نشود!

طرح: محمدعلی رجبی

کشف کارتخوان از دفتر وزیر نفت به نام آبدارچی!

 ابوترابی، نماینده مجلس: ماموران امنیتی اخیراً مقادیری طلا و دلار و سه کارت‌خوان فروش در دفتر وزیر نفت کشف کردند که ده میلیارد تومان گردش مالی داشته است. یکی از این کارت‌خوان‌ها به نام آبدارچی دفتر زنگنه است!

طرح: جواد تکجو
سیگارآمریکایی معاف از تحریم!

درحالی که ایالات متحده آمریکا سنگین‌ترین تحریم‌‌ها را علیه ایران اعمال کرده است، سیگارهای انگلیسی و آمریکایی بدون هیچ دغدغه‌ای در ایران تولید و توزیع می‌شود!

طرح: محمدعلی رجبی

معلوم شد کی قِسِر در رفته خانم نماینده مجلس!

اظهار نظر جنجالی یک نماینده مجلس خطاب به یکی از قربانیان اسیدپاشی که به سرعت به یکی از داغ‌ترین و پربحث‌ترین موضوعات در شبکه‌های مجازی تبدیل و باعث عذرخواهی نماینده شد، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شده است.

من قِسِر در رفتم یا اون؟!

تصمیمات اخیر دونالد ترامپ در وضع تحریم‌های گاه و بی‌گاه برای برخی کشورها و شرکت‌های مختلف در دنیا که با انتقادات گسترده بین‌المللی همراه بوده، سوژه کارتونی از آرکادیو اسکیوال در سایت کگل شد.ساعت تحریم‌نمای ترامپ هم رسید!

انتشار گزارشی در روزنامه انگلیسی گاردین درباره بحران ازدواج در ایران و فروش کلیه برای تامین جهیزیه، هزینه‌های عروسی و اجاره یا خرید مسکن، سوژه کارتونی از احمد عبدالهی نیا در «نیش خط» شد.اینم «کلیه» هزینه‌های عروسی!

جواد علیزاده با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون «نیش خط» به موضوع ضرورت تنش‌زدایی و پرهیز از تشنج‌آفرینی در شرایط کنونی جامعه پرداخت.تشنج کجایی، دقیقا کجایی؟!

بازار خودرو متأثر از کاهش قیمت ارز و واگذاری تعیین قیمت خودرو به شورای رقابت قرار گرفته و هم‌چنان روند کاهشی را تجربه می‌کند. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

بگیرش که داره میفته!

شکاف طبقاتی یعنی این!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به ماجرای اردوی پاریس برای دانش‌آموزان یک مدرسه لاکچری در تهران که نفری پنجاه میلیون تومان برای والدین این دانش‌آموزان هزینه داشته، و مقایسه آن با اردوهای سایر مدارس پرداخت.

اردوهاي پيش از تو سوء تفاهم بود!

این گوسفندا به آرزوشون رسیدن!

تصویری از قاچاق گوسفند با اتوبوس در مرزهای شرقی کشور، که از سوی یک کارشناس اقتصادی در فضای مجازی منتشر شده بود، سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.بالاخره از پشت وانت به صندلی VIP رسیدیم!

انتشار عکس جنجالی از دست‌نوشته دونالد ترامپ با غلط دیکته‌ای که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

بايد رو ديكته‌م بيشتر كار مي‌كردم!