- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: کاهش عجیب آمار بی‌کاری، قیمت های مقطوع و عوامل حال‌گیری در سال ۹۸

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

یک توصیه مهم برای دیدوبازدیدهای نوروزی سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در ویژه‌نامه نوروزی خط خطی شد.

تصویر لو رفته از دید و بازدیدهای نوروز ۹۸

افزایش تعداد حاجی فیروزها در ایام نوروز که به عنوان حرفه ای درآمدزا در سطح شهرها خودنمایی می‌کنند، سوژه کارتونی از حمید صوفی در ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد.

کارآفرینی ویژه در ایام نوروز!

ماهنامه طنز و کارتون خط خطی با انتشار کارتونی از لاله ضیایی، به چالش های پیش روی مردم در سال جدید پرداخت.

سال 98 و اختلاس گران

وضعیت اقتصادی خانواده‌ها در پایان سال 97 که با چالش‌ها و مشکلات فراوانی همراه بوده، سوژه کارتونی از علی قناعت در «نیش خط» شد.

این ماشین کفش آفتاب دیده!

طراوت نیکی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون نیش خط، به قیمت بالای پسته و آجیل و ناتوانی بسیاری از مردم برای تهیه آن در ایام عید نوروز پرداخت.

قیمت پسته با این کارها هم پایین بیا نیست!

اتفاقات اخیر رخ داده در سازمان صداو سیما از جمله دستکاری در آرای نظرسنجی مردمی و ماجرای عادل فردوسی‌پور و برنامه نود، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در «شهرونگ» شد.

صدا و سیما در یک نگاه!

«شهرونگ» با انتشار کارتونی از احسان گنجی، به موضوع سلفی‌زدگی و موج انتشار عکس‌های سلفی باسفره هفت‌سین یا پخش زنده اینستاگرام با هر موضوعی پرداخت.

نوروز و سوژه جدید سلفی!

افزایش قیمت گوشت در بازار مواد غذایی و چالش پیش روی مردم برای تأمین آن در شب عید، سوژه کارتون ویژه‌نامه نوروزی «خط خطی» شد.

جدیدترین تهدیدات جانی برای دام‌ها!

جاری شدن سیل در استان‌های مازندران، گستان و خراسان شمالی در روزهای ابتدایی سال جدید که با خسارت‌های زیادی برای هموطنان‌مان در این استان‌ها همراه بوده، سوژه طرح علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

سیل؛ مهمان ناخوانده سفره هفت سین!

پشت پرده مخالفت با حضور ظریف در خندوانه!

مخالفت صدا و سیما با حضور محمدجواد ظریف در برنامه خندوانه که با انتقاداتی در فضای مجازی روبه‌رو شده است، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

پشت پرده مخالفت با حضور ظريف در خندوانه!

چالش‌ها و تنگناهای اقتصادی و معیشتی سال ۹۷ که با ادامه روند صعودی قیمت کالاهای اساسی و به خصوص قیمت مرغ و گوشت همراه بود، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرام خود شد.

خلاصه وضعیت ما در سالی که گذشت!

سفره‌ای که از نان خالی شد!

محمدرضا میرشاه‌ولد برای کارتون امروز خود در خبرورزشی نوشت: سالی که بر مطبوعات خصوصی ایران گذشت…

مطبوعات

تفاوت مهم سفرهای نوروزی امسال را ببینید!

آخرین وضعیت سفرهای نوروزی با توجه به برخی مشکلات اقتصادی، سوژه کارتونی از سمانه روح‌الهی در نیش‌خط شد.

اینم وضعیت ما و سفرنوروزی امسال!

توصیه جالب آخرین سلطانی که دستگیرشد!

پس از دستگیری و مجازات دلالان بزرگ بازار ایران که به سلطان‌های سکه، قیر، کاغذ، دارو و … شهرت یافته بودند، این بار نوبت رونمایی از «سلطان کتاب» بود که توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع واکنش نشان داد.

آخرین توصیه سلطان کتاب پیش از دستگیری!

بازی با جان مسلمانان به سبک ترامپ/ جنایت تروریستی نیوزیلند.

طرح: پیمان علیشاهی
امضای ترامپ پای جنایت تیراندازی تروریستی نیوزیلند
در حالی که اقدام جنایتکارانه و غیرانسانی یک تبعه استرالیایی در تیراندازی به سوی نمازگزاران جمعه در نیوزیلند احساسات عمومی در سراسر جهان را جریحه‌دار کرد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اما به حمایت تلویحی از وی برخاست. ‌

طرح: جواد تکجو

 آزادی بیان در خدمت تروریسم!.

طرح: محمدعلی رجبی

چهارشنبه سوری روی خط فقر!

با کمپین های «نه به خریدِ…»، به استقبال عید برویم!چهارشنبه سوری و عید نوروز در حالی از راه می رسد که مشکلات اقتصادی اجازه نمی دهد که این آیین کهن ایرانی مانند همیشه برگزار شود!

طرح: محمدعلی رجبی