- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: پیژامه و گوشی آیفون نمایندگان مجلس و قیمت جدید خودرو!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

اتحاد و حرکت عظیم‌مردم‌ایران در مناطق سیل‌زده و همدلی عمومی برای یاری رساندن به مردم این مناطق، سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

  • کاری که اتحاد مردم با سیل کرد!

طرح نمایندگان مجلس برای تحریم شرکت آیفون که با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی روبه رو شده و همچنین انتشار خبر پرباران ترین سال آبی کشور در سال جاری، سوژه طنز شهرونگ شد.

رخ دادن بلایای طبیعی اخیر مانند زلزله، سیل و هجوم ملخ که مردم بسیاری از مناطق کشور را با مشکلات و چالش‌هایی جدی روبه‌رو کرده، سوژه کارتونی از مهدی احمدیان در «نیش‌خط» شد.

نميشه ساده اين مسير رو بريم؟!

پیژامه ویژه نمایندگان مجلس رسید!

پیژامه ویژه نمایندگان مجلس رسید!

حاشیه‌های انتشار تصویری از استراحت نامتعارف یک نماینده در مجلس که طی روزهای گذشته در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

خجالت کشیدن رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو!

 اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو سوژه طنز شهرونگ شد.

اگه طاقتشو داری قیمت جدید رو بگم؟!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفته خجالت می‌کشیم قیمت خودروها را به مشتری اعلام کنیم! مهدی عزیزی / خبرآنلاین

اگه طاقتشو داري قيمت جديد رو بگم؟!

کلیسای نوتردام به عنوان حافظه تاریخی فرانسه در آتش سوخت؛ حادثه‌ای که از آن به منزله سوختن بخشی از وجود مردم فرانسه یاد می‌کنند. این موضوع سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در «شهرونگ» شد.

وقتي كليسا و قلب مردم فرانسه باهم سوخت!

برد پیت و آنجلینا جولی بالاخره پس از 2.5 سال جدال بر سر حضانت فرزندان و تقسیم دارایی‌ها، رسما از یکدیگر طلاق گرفتند. این موضوع سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

بالاخره اينا از هم جدا شدند!

معاون امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفته ان‌شاءالله تا ۲ ماه آینده لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس تصویب می‌شود. این خبر سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

فقط 2 ماه ديگه دووم بيار رفيق!

انتشار اخباری درباره رشد تورم که این روزها از پسته و پراید هم فراتر رفته و تقریبا به همه کالاها و اجناس مصرفی رسیده، سوژه کارتونی از نعیم تدین در «شهرونگ» شد.

وضعيت خونه ما بعد رسيدن تورم به كالاهاي مصرفي!

پس از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور که با خسارات سنگینی همراه بوده، بسیاری از هموطنان سیل‌زده درگیر تأمین نیازهای اولیه خود هستند و برای بازگشت به زندگی عادی با مشکل روبه‌رو هستند، این موضوع سوژه کارتونی از ابوالفضل رحیمی در «نیش‌خط» شد.

«سيل» هم مانند «فقر» خط‌دار شد!

وزیر کار: نیروی کار ماهر ایرانی صادر می‌کنیم!

شریعتمداری، وزیر کار: مذاکراتی با کشورهای خارجی برای اعزام نیروی کار ماهر و با تایید مشترک مراکز فنی و حرفه‌ای کشور با مراکز فنی و حرفه‌ای کشورهای خارجی صورت گرفته؛ این مسیر در طول سال ۹۸ تقویت خواهد شد تا از نیروهای کار ماهر کشور در کشورهای متقاضی نیروی کار، استفاده لازم به عمل آید.

طرح: جواد تکجو

شیطنت ترامپ در اینستاگرام علیه سپاه

طی 24 ساعت گذشته، شبکه اجتماعی اینستاگرام تعداد زیادی از صفحاتی را که به نهادهای نظامی ایران منتسب بودند، مسدود کرد. سخنگوی اینستاگرام در پاسخ به بی‌بی‌سی بستن حساب برخی از فرماندهان سپاه پاسداران گفت: ما تحت محدودیت‌های قوانین تحریم‌های ایالات متحده عمل می‌کنیم.

طرح: محمدعلی رجبی

اعلام اقدام رسمی دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه و مسدود شدن حساب چند فرمانده سپاه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

  • رقص عاشقانه ترامپ را ببینید!