- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: پراید 32 میلیونی، میوه‌های لاکچری و وضعیت کارگران و معلمان

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

لعنت بر اینستاگرام!

 شب زنده‌داری خیلی از ورزشکاران در شبکه‌های مجازی به معضل بزرگی تبدیل شده است به طوری که برخی معتقدند تب اینستاگرام در میادین بین المللی مدال را از بچه‌های ایران می‌گیرد!

 در بازی های آسیایی بوده اند ورزشکارانی که به مدال نرسیده اند در حالی که در رشته خودشان شانس نخست مدال بوده اند یا حتی مدال طلا را با نقره عوض کرده اند فقط به این دلیل که شب قبل از مسابقه تا دیر وقت بیدار بوده اند!

حواشی بازی های آسیایی جاکارتا

میوه‌های لاکچری را چه کسانی میخرند؟!

میوه‌های لاکچری به قیمت فضایی؛ «جک‌فروت» کیلویی ۵۰۰‌هزار تومان؛ «گارسینیا کامبوجیا» تمام شد / اخیرا برخی افراد اقدام به واردات میوه‌های لاکچری همراه با قیمت‌های نجومی می‌کنند و در سایت‌ها با قیمت‌هایی در حدود کیلویی ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسانند.
طرح: محمدعلی رجبی
پراید هم رفت توی حباب!/احتمال رشد ۸۰ درصدی قیمت خودرو
رئیس انجمن قطعه‌سازان با پیش‌بینی رشد 60 تا 80 درصدی قیمت خودرو گفت: شورای رقابت باید دست از نرخ‌گذاری بردارد و اجازه دهد قیمت در حاشیه بازار تعیین شود.
طرح: بهروز فیروزی
پراید 32 میلیون تومان/ از توقف تولید پراید خبری نیست!
پراید 32 میلیون تومان!/مسئولین وعده توقف تولید پراید تا پایان سال 97 داده بودند، اما پراید کماکان با افزایش قیمت 10 میلیون تومانی، همچنان در اوج است!
طرح: محمدعلی رجبی

شتردزدی که به تخم‌مرغ دزدی برگشت!

 خبرگزاری تسنیم با انتشار این کارتون نوشت: با افزایش قیمت هر شانه تخم مرغ به ۲۰ هزار تومان، این روزها ضرب‌المثل «تخم مرغ دزد، شتر دزد می‌شود» را این گونه می‌شود مطرح کرد: «شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود»

تخم مرغ دزدی و شتر دزدی

جدیدترین متلک تصویری به آقای پرزیدنت!

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور – «ترامپ» عنوان کارتون جدیدی است که سایت کگل آن را با کلید واژه های «رئیس جمهور، دروغ‌ها، خبرهای کذب و دونالد ترامپ» از یک کارتونیست یونانی منتشرکرده است.

ترامپ و دروغ‌هایش

جدیدترین کار تلویزیون درباره اختلاس‌گران عزیز!

 «ارزها کجاست؟» عنوان کارتون طراوت نیکی در نیشخط است که ضمن کنایه به تلویزیون به عدم شفافیت در اعلام نام مفسدان اقتصادی و اخلالگران فضای کسب و کار اشاره کرده است.

مفسدان اقتصادی و پرتقال فروش

نمایی تأمل‌برانگیز از وضعیت این روزهای کارگران!

در حاشیه وضعیت اقتصادی مردم و افزایش عجیب قیمت‌ها به بهانه تحریم و نرخ ارز، نعیم تدین این کارتون را با عنوان «کارگران مشغول کارند» در شهرونگ منتشرکرد.

کارگران مشغول کارند

پلاکاردهای جدید ویژه تجمعات خودجوش رسید

در حاشیه جنجال دنباله دار پلاکاردهای تجمع طلاب در قم علیه دولت، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را با عنوان شعارهای پیشنهادی خودجوش در ضمیمه طنز «بی قانون» منتشرکرد.

حواشی مربوط به تجمع طلاب در قم که با واکنش‌های تند مراجع تقلید نیز همراه شد، همچنان ادامه دارد.

جنجال پلاکاردها در تجمع طلاب

چرخ اقتصاد در مسیر استیضاح!
مجلس وزیر اقتصاد را استیضاح کرد/ روحانی در نشست هیئت دولت: عملکرد وزارت اقتصاد قابل قبول است!
طرح: محمدعلی رجبی

بالاخره پول خرید ماشین رو جور کردم!

نبود خودرو در نمایندگی‌های مجاز با قیمت تولید، عدم عرضه از سوی کارخانه‌ها و نمایندگی‌های مجاز و گرانی بی حساب و کتاب خودرو در بازار، سوژه بهرنگ جدی در نیشخط شده است.

افزایش عجیب قیمت خودرو و کمبود عرضه توسط کارخانه ها

درد بی‌درمون اقتصاد!/ فرار مالیاتی ۶ هزار میلیاردی پزشکان!

طرح: محمود نظری
بازگشت سختی کار برای معلمان!
وزیر آموزش و پرورش: بازگشت سختی کار به حکم فرهنگیان طی روزهای آتی!
طرح: جواد تکجو
برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها!
طرح: سجاد جعفری
حملات ائتلاف مرگبار آل سعود علیه کودکان یمن
طرح: کالوس لاتوف