- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: نتیجه سفر قسطی، سیل در ایران و سفره هفت سین خاوری!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

آخرین عکس من با سیل یهویی!

علاقه داشتن به سلفی و انتشار آن در فضای مجازی و یا تصویربرداری از سیل که متاسفانه در این روزها در برخی موارد به مرگ افراد نیز منجر شده، / هادی حیدری

آخرین عکس من با سیل ییهویی!

سیل، اشک ایران را در آورد

طرح: فرهاد رحیم قراملکی

حضور عجیب استاندار گلستان در خارج از کشور همزمان با وقوع سیل شدید در این استان که با انتقادات بسیار و نهایتا برکناری او همراه شد، سوژه کارتونی از محسن ظریفیان در «نیش خط» شد.

تعطيلي مسئولان يا مسئولان تعطيل؟!

معاون گردشگری از اجرای طرح «سفر اقساطی» با هدف آسان‌سازی مسافرت در داخل کشور خبر داد… این موضوع سوژه کارتونی از آرش عادلی در «خط خطی» شد.

نتیجه اجرای طرح سفر قسطی!

درو واکن اومدیم عید دیدنی!

دید و بازدیدهای نوروزی که در شرایط سخت اقتصادی با هزینه‌های گزافی برای میزبان همراه است، سوژه کارتونی از نعیم تدین در «شهرونگ» شد.

چالش جديد در ديد و بازديدهاي نوروزي!

ثبت رسمی عید نوروز در تقویم رسمی شهر ونکوور در کانادا برای گرامیداشت میراث معنوی مهاجران ایرانی، سوژه کارتونی از محمد کارگر در ویژه نامه نوروزی «خط خطی» شد.

سفره هفت سین خاوری در کانادا را ببینید!

صفحه طنز و کارتون «شهرونگ» با انتشار کارتونی از نازنین جمشیدی، به سنت عیدی دادن به کودکان در ایام عید نوروز واکنش نشان داد.

افزایش سن عیدی‌بگیران در سال جدید!

دید و بازدیدهای نوروزی در خانه‌های بسیار کوچک به عنوان یکی از ویژگی‌های زندگی شهری امروز، سوژه کارتونی از مهناز یزدانی در ماهنامه طنز و کارتونی «خط خطی» شد.

چالش ویژه دید و بازدیدهای نوروزی!

سفرهای نوروزی که هر ساله با سوانح جاده‌ای و از دست رفتن بسیاری از هموطنان‌مان همراه بوده است، سوژه فتوطنزی از علی میوه نژاد در «خط خطی» شد.

یک درخواست دوستانه از مسافران نوروزی!

آغاز فعالیت ادارات دولتی در سال جدید از روز دوشنبه پنجم فروردین ماه و مشکلات اقتصادی مردم در دید و بازدیدهای نوروزی، سوژه‌های طنز «شهرونگ» شد.

سالی که نکوست، از «بهایش» پیداست!

 سال 1397 با تمام مشکلات اقتصادی و تورم های لگام گسیخته ای که رقم خورد، رو به پایان است و همچون سنوات گذشته، مردم چشم به رسیدن سال نو دارند تا با آمدن بهار، شکوفایی در اقتصاد نیز ایجاد شود.

طرح: محمد علی رجبی