- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: نتیجه تعطیلی مدارس، سربازان فداکار وطن از دیروز تا امروز، مانکن‌ها هم ماسک می‌زنند!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

سربازان فداکار وطن از دیروز تا امروز!
شهاب جعفرنژاد با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامی خود درباره تلاش پزشکان و پرستاران برای مقابله با کرونا، نوشت: “خداوند شمارو صحیح و سلامت در پناه خودش نگه دارد که با به خطر انداختن جان، از هموطنان خود مراقبت می‌کنید.”

ببینید: ایثارگران دیروز و امروز

نتیجه تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا!
در حالیکه مدارس تهران و چند شهر دیگر به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و لزوم ماندن در خانه و انجام مراقبت‌های بهداشتی تعطیل شد، اما در کمال تعجب شاهد شکل‌گیری بار ترافیکی سنگین و هجوم مردم برای سفر به شهرهای شمالی هستیم. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

اینم نتیجه تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا!

بفرمایید ماسک!
احتکار و افزایش قیمت ماسک و لوازم بهداشتی در شرایطی که مردم به دلیل شیوع کرونا به این اقلام بهداشتی نیاز دارند، سوژه کارتونی در صفحه شهرونگ شد.

اینم عدالت ماسکی!

آخرین وضعیت پزشکان و پرستاران را ببینید!
طراوت نیکی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: “پزشک ها و پرستارها و کارکنان بیمارستان ها و مراکز درمانی! می دونیم توی این بحران و با امکانات موجود، چقدر شرایطتون خطیر و سخته! فقط می تونم بگم دمتون گرم، خدا پشت و پناهتون باشه.”

وضعیت این روزهای پزشکان و پرستارها رو ببینید!

نسخه ایرانی بازی قارچ‌خور!
شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به اتفاقات تلخ و دردناک رخ داده در کشور طی سال ۹۸ پرداخت.

اینم نسخه ایرانی بازی قارچ‌خور!

تو از کرونا خطرناک تری!
شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت توصیه ها و نکات بهداشتی برای در امان ماندن از این ویروس در کنار رفتار رزیلانه برخی برای احتکار و افزایش قیمت لوازم مورد نیاز، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهرونگ شد.

زاویه جدیدی از فعالیت دلالان ماسک!

کرونا با اقتصاد جهان چه می‌کنه!
نت پرش، کارتونیست هندی، با انتشار کارتونی در سایت کگل، به شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف و تاثیر آن بر اقتصاد جهان پرداخت.

ببینید کرونا با اقتصاد جهان چه می‌کنه!

وقتی مانکن‌ها هم ماسک می‌زنند!
شلوغی این روزهای بازار و بی‌توجهی برخی مردم به رعایت نکات و توصیه های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

خریدی که ممکنه خیلی گرون تموم بشه!

دلالی کثیف با جان مردم!
کمیاب شدن ماسک و لوازم بهداشتی و همچنین افزایش قیمت این اقلام درپی شیوع بیماری کرونا در کشور، سوژه کارتونی از احمد عربانی در شهرونگ شد.

بازار سیاه این روزها رو ببینید!

صبح تهران، قبل و بعد از کرونا!
شیوع ویروس کرونا در برخی شهرهای کشور و پایتخت / شهاب جعفرنژاد

تفاوت این روزها با روزهای قبل را ببینید!

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]