- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: مدیریت بحران سیل، مسئولان و آرایش جنگی برای بازدید نوروزی!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

دلسوزترین مسئول در سیل گلستان انتخاب شد!

حضور مسئولان و چهره‌های مختلف در کنار سیل‌زدگان و گزارش‌های حسینی بای از منطقه با واکنش‌های متفاوت مردم در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد که همین موضوع، سوژه کارتونی از مهدی احمدیان با عنوان «مسئولان فرو رفته در آب» در کانال خبر فوری ایران شد.

سیل گلستان

تو بخور بابا به باقی کاری نداشته باش!

اظهارات رئیس سازمان محیط زیست کشور که گفته توان کشور تنها برای تولید غذای 50 میلیون نفر است و غذای بقیه را وارد می‌کنیم، سوژه کارتونی از محمد کارگر در «خط خطی» شد.

لزوم واردات مواد غذایی از این زاویه!

 آرایش جنگی برای دید و بازدید نوروزی!

مهناز یزدانی با انتشار کارتونی در ماهنامه طنز و کارتونی «خط خطی» به سنت دید و بازدیدهای نوروزی در شرایط سخت اقتصادی پرداخت.

استراتژي‌هاي جنگي در ديدوبازديدهاي نوروزي!

توقع مردم از مسئولین در شرایط بحران سیل.

طرح: سعید صادقی

مدیریت بحران سیل ….

طرح: محمود نظری
به این راننده‌ها جایزه هم میدن!

اعلام خبر اهدای جایزه به رانندگان قانونمند در ایام نوروز از سوی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، سوژه کارتونی از لاله ضیایی در «خط خطی» شد.

نحوه اعطاي جوايز به رانندگان قانونمند!

تعطیلی نوروزی کار دست نمایندگان مجلس داد!

توصیه پزشکان برای رعایت بهداشت خواب در ایام تعطیلات نوروزی، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در ویژه‌نامه نوروزی «خط خطی» شد.

تعطيلي نوروزي مجلس كار دست نمايندگان داد!

پزشکان تأکید کرده‌اند که در ایام نوروز بهداشت خواب را جدی بگیرید… این موضوع سوژه کارتونی از آرش عادلی در ویژه‌نامه نوروزی «خط خطی» شد.

لطفا در نوروز بهداشتی بخوابید!

گرانی قیمت آجیل، کاهش قدرت خرید و تلاش برای مدیریت مصرف در ایام عید نوروز، سوژه کارتونی از هیبت احمدی در ویژه‌نامه «خط خطی» شد.

جديدترين راهكار نظارت بر ميهمانان نوروزي!

دید و بازدیدهای نوروزی که در شرایط اقتصادی با چالش‌هایی برای میزبانان همراه است، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در «شهرونگ» شد.

لطفا خودتون رو سیر نکنید!

اظهارات معاون آموزش و پرورش که از حذف پیک نوروزی، درسنامه‌های عید و موارد مشابه آن خبر داده بود، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در ماهنامه طنز و کارتون «خط خطی» شد.

واکنش والدین دانش‌آموزان به حذف پیک نوروزی!

انتقاد علاءالدین بروجردی به تولید پراید در کشور پس از پنجاه سال، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در «خط خطی» شد.

نتيجه سنگين گير دادن به توليد پرايد!

سیل اومده، فیلم که نمی‌سازن!

اهتمام ویژه صدا و سیما در پوشش حضور برخی چهره‌ها و مسئولان در مناطق سیل زده، سوژه ‌کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرام خود شد.

مسئولان همیشه حاضر در میدان!

هشدارهای متعدد سازمان‌ها و مسئولان ذیربط برای پرهیز از سفر به برخی مناطق از یک سو، و اصرار برخی هموطنان به سفر در این ایام، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

وقتی می‌خوای با هر شرایطی بری سفر!