- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: قیمت خودرو، زنگ تفریح: ساسی-جنتلمن و روباه و کلاغ نسخه 2019!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

بازگشت قیمت به بازارهای مجازی و هجوم دوباره دلالان به این بازارها در کنار رفت و برگشت قیمت‌های توافقی در سایت‌های فروش آنلاین، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در «شهرونگ» شد.

زنگ دوم: انشاء، زنگ تفریح: ساسی-جنتلمن!

مجله همشهری جوان جلد این هفته خود را به ساسی مانکن و رخنه ترانه جنتلمن او در برخی مدارس اختصاص داده است.

ماجرای جنجالی انتشار تصویری مبنی بر قاچاق گوسفند با اتوبوس مسافربری در فضای مجازی که با واکنش‌های بسیاری همراه بود، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

نگران نباشید؛ فقط یه ایست بازرسی ساده‌ست!

پنج برابر شدن واردات غذای سگ و گربه به کشور در فروردین ماه امسال با هزینه‌ای بیش از یک میلیون دلار، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

سفارش‌مون از اونور آب رسید!

بازار داغ پخش مسابقات تلویزیونی به مناسبت ماه رمضان سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

سوالات مسابقات تلویزیونی ماه رمضان لو رفت!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به تظاهر برخی افراد به سادگی و اختصار در برپایی سفره افطار در ظاهر ماجرا و پذیرایی مجلل و آنچنانی در پشت پرده واکنش نشان داد.

بعضی از افطاری‌های این روزها!

احسان گنجی / روز جهانی ارتباطات

آخرین وضعیت ارتباطات در کشور!

شورای‌عالی جوانان سن جوانی را 3 سال ارتقا داد

معاون امور جوانان وزارت ورزش: با مصوبه شورای‌عالی جوانان و معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، بازه سن جوانی از 15 تا 29 سال به 18 تا 35 سال تغییر کرد.

طرح: محمود نظری
غذا زباله نیست!

در هر شرایطی شایسته نیست غذاهای مازاد مصرف خود را دور بریزیم و نعمات خداوندی را زایل کنیم!/ غذاهایی که به دست ما می‌رسد، حاصل ماه‌ها تلاش کشاورزان و کارگران صنعتگر است. درو ریختن غذا، اتلاف سرمایه‌های کشور است.

پشت دیوار گرانی !

در جنگ اقتصادی دشمن و سوءاستفاده دلالان از شرایط نابسامان بازار که سفره مردم را هدف گرفته، کم‌کاری برخی مسئولین که سکوت کرده‌اند، جای سوال دارد!

طرح: جواد تکجو

انتشار برخی آمار در خصوص سرعت از بین رفتن جنگل‌ها و درختان در کشور و ابراز نگرانی کارشناسان محیط زیست از این موضوع، سوژه کارتونی از نوید شریفی در روزنامه همشهری شد.

تصویری به‌روز شده از کتاب‌های درسی!

معاون شهرداری تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد تا سه سال آینده در تهران مشکل «قبر» نداریم. این موضوع سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

فقط سه سال وقت داریم!

پرویز پرستویی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارد، در پیامی به سازندگان سریال «برادر جان» از تهیه و تولید این سریال قدردانی کرد. این موضوع سوژه کارتونی از شهاب جعفر نژاد در روزنامه هفت صبح شد.

پاسخ عوامل سریال «برادر جان» به تمجید پرستویی!

اظهارات اخیر رئیس قوه قضائیه که گفته افشا کنندگان فساد تشویق می شوند، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در روزنامه ایران شد.

قهرمان یعنی ایشون!

واسه همه زنگ زدنات مرسی!

برخی از داغ‌ترین موضوعات این روزهای شبکه‌های اجتماعی چون انتشار ویدوهای جنجالی از مدارس، ابراز نگرانی علی مطهری از وضعیت آموزشی، انتظار ترامپ برای تماس از ایران و گرانی، سوژه انتشار کارتونی از شهاب جعفرنژاد در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

وضعیت این روزهای ما به روایت خالق جنتلمن!

ناو تلفن بر ترامپ!

ترامپ: دوست دارم ایرانی‌ها به من زنگ بزنند، ولی جان کری به آنها می‌گوید که زنگ نزنند.

طرح: محمدعلی رجبی

رویترز به نقل از مقام مسئولی در دولت دونالد ترامپ گزارش داده «هنوز ایرانی‌ها تماسی با آمریکایی‌ها نداشته‌اند ما کنار تلفن نشسته‌ایم؛ ولی هیچ پاسخی (تماسی) از سوی ایران در ارتباط با گفت‌وگوهای رو در رو دریافت نکرده‌ایم» این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری فارس شد.

همیشه منتظرت می‌مونم!

ادعای ترامپ برای به صفر رساندن فروش نفت ایران و تلاش واهی او برای بازداشتن سایر کشورها از خرید نفت ایران، سوژه کارتونی از حسین کشتکار در روزنامه جوان شد.

نتیجه جلوگیری از فروش نفت ایران را ببینید!