- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: غصه در تلویزیون، زولبیا، قیمت مسکن و سلامتی فابریکا!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

انتقاد وزیر بهداشت نسبت به تولیدات صدا و سیما با مضامین غم و غصه، انفجار و خونریزی و هشدار وی درباره جدی گرفتن روان‌پریشی در خانواده‌ها، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

عامل روان‌پريشي در خانواده‌ها كشف شد!

ابراز نگرانی برخی کارشناسان نسبت به وضعیت نگران کننده حفظ و نگهداری آثار تاریخی و میراث فرهنگی در کشور، سوژه کارتونی از احسان کنجی در «شهرونگ» شد.

بالاخره موفق شدیم این بنا رو مرمت کنیم!

وضعیت نگران کننده محیط زیست و به خصوص موضوع قطع درختان که در پی ساخت و سازهای بی‌رویه بناها و ساختمان‌ها در مناطق مختلف کشور ایجاد شده، سوژه کارتونی از ساسان خادم در «نیش‌خط» شد.

برای حفظ محیط زیست هرکاری می‌کنیم!

فیروزه مظفری

زولبيا هم به آرزوها پيوست!

انتشار خبر پیگیری موضوع شادی و رقص بچه‌های مدرسه‌ای با آهنگ ساسی مانکن توسط بازرسی آموزش و پرورش، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

Image result for ‫سلامتی فابریکا! مخلص همه سینگلا!‬‎

منصوره دهقانی با انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون «نیش‌خط» به افزایش قیمت برخی کالاهای مصرفی در بازار و هجوم بی‌مورد مردم برای خرید این اقلام پرداخت.

كلا يه علاقه خاصي به گروني داريم!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به رونمایی از سردیس مرحوم جمشید مشایخی که با انتقادات گسترده‌ای مبنی بر بی‌شباهت بودن این سردیس با این هنرمند همراه بوده، واکنش نشان داد.

كارگاه ساخت سرديس مشاهير ايران را ببيند!

 فضانوردی سکه و دلار..!

به نظر می‌آید بانک مرکزی کنترلی بر قیمت سکه و دلار ندارد و تنها در زمانی که از حیث اقتصادی کشور بحرانی شود (مانند مهرماه سال گذشته) مسئولین بطور ناگهانی به موضوع ورود کرده و با اقدامات قاطع، قیمت‌ها واقعی‌تر می‌شوند!

طرح: فارس
در حاشیه اتفاقات روز معلم در برخی مدارس و سند 2030
وزیر آموزش و پرورش: اخیرا کلیپ‌هایی از (حضور دی‌جی‌ها در) مدارس به سرعت در فضای مجازی پخش شده و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. از دیروز سه متخصص را مأمور بررسی این موضوع کردم تا ریشه تولید این کلیپ‌ها مشخص شود.

طرح: محمدعلی رجبی
افزایش81/7 درصدی قیمت مسکن در زمستان گذشته/
متوسط قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی در شهر تهران۱۰ میلیون و ۶۷۷ هزار تومان با میانگین مساحت ۸۸ مترمربع و متوسط عمر بنای ۱۰ سال بوده است که نسبت به فصل قبل ۱۳.۵ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۱.۷ درصد، افزایش داشته است.

طرح: جواد تکجو