- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: سهم هر ایرانی از بنزین، افزایش قیمت خودرو و افزایش 24 درصدی حقوق کارمندان!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

مشکلات و حواشی مطرح شده درباره کمبود تخت برای بستری بیماران در بخش I.C.U بیمارستان های دولتی و خصوصی، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد.

موضوع اجباری شدن نصب دستگاه کارت‌خوان در مطب پزشکان و دریافت مالیات از آنها، / شیدا سردشتی

اظهار نظر رئیس کمیسیون عمران مجلس مبنی بر لزوم ورود دولت به نظارت و کنترل بازار مسکن، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در صفحه اینستاگرامی ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد.

نگرانی کارتن خواب ها از ورود دولت به بازار مسکن!

انتقادات فیاض‌، عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره اجرای عشوه گرایانه مجریان مسابقات تلویزیونی در صدا و سیما،/ محمدرضا میرشاه ولد

عشوه های مجری مسابقه تلویزیونی برنده جون!

انتشار اخباری مبنی بر شور شدن سالیانه صدها هکتار زمین به دلیل سوء مدیریت، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

 این روزها چالش انتشار عکس ده سال قبل به سوژه ای داغ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده/ علی قناعت

حذف صفر از پول ملی، متروسواری وزیر ارتباطات، واریز بسته حمایتی ۲۰۰ هزار تومانی و مختومه شدن پرونده انتشار بوی بد در تهران، سوژه طنز بی قانون شد.

آزمایش موفقیت آمیز افزایش قیمت خودرو با تغییر مدیر!
رئیس سازمان بازرسی: طبق بررسی صورت گرفته، کتباً مجوزی به سایپا یا خودروسازی های دیگر برای افزایش قیمت داده نشده است.

طرح: محمدعلی رجبی

افزایش قیمت قبر و هزینه های کفن و دفن طی روزهای اخیر، / محمدرضا میرشاه ولد

اینجوری هزینه بالای کفن و دفن رو دور بزنید!

طراوت نیکی خبر ممنوعیت ثبت سفارش کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی تا سال ۱۴۰۰ را سوژه انتشار کارتونی در کانال طنز و کارتون «نیش خط» قرار داد.

واریز ۲۰۰ هزار تومان به عنوان بسته حمایتی دولت به حساب بیمه شدگان تامین اجتماعی، سوژه انتشار کارتونی از وحیده فلاحی در کانال طنز و کانال «نیش خط» شد.

انتصاب مدیرعامل جدید سایپا، ممنوعیت انتقال خاک به خارج از کشور و همچنین آمار عجیب معاون سیما درباره سرانه تماشاکردن تلویزیون در ایران، سوژه طنز صفحه بی قانون شد.

انتقال خاک به خارج از کشور

پیشنهاد مصطفی محقق داماد درباره استفاده از متخصصان خارجی در هیات دولت برای برطرف کردن مشکلات کشور همپای استفاده از مربیان خارجی در ورزش، سوژه کارتونی از احمد عربانی در ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد.

جذب یار خارجی برای هیات دولت!

سهم تورم از افزایش 24 درصدی حقوق کارمندان در سال98

بررسی دقیق جزئیات مصارف عمومی لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور نشان می‌دهد که از رقم گفته شده بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان برای حقوق کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی با رشد ۲۴ درصدی نسبت به قانون بودجه ۹۷ پیش بینی شده است.

طرح: جواد تکجو
چرخ زندگی جوانان «بی‌ کار» نمی‌چرخد

یکی از مشکلاتی که جوانان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، یافتن شغل مناسب است؛ شغلی که به آن علاقه داشته باشند و آینده آنها را تأمین کند اما یافتن این شغل، به راحتی امکان‌پذیر نیست.

طرح: جواد تکجو
سهم هر ایرانی یک لیتر بنزین!
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس: عده‌ای از نمایندگان طرحی را مبنی بر اینکه به هر ایرانی روزانه یک لیتر بنزین داده شود ارایه کرده‌اند. قرار است سامانه‌ای ویژه راه‌اندازی و بنزین در آن خریدوفروش شود.

طرح: جواد تکجو