- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: سهمیه‌ بنزین، کولبرهای دوران انتخابات، هزینه رفتن به مجلس، آلودگی هوا و آنفلوآنزا!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و به ویژه آلودگی هوا طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

اندازه سهمیه‌ت صحبت کن داداش!

وانت پراید یا پراید ۱۵۱ با رسیدن به قیمت ۵۵ میلیون تومان گران ترین مدل پراید در بازار است. فعالان بازار مهمترین دلیل بالا رفتن قیمت وانت پراید و رکوردشکنی های اخیر را سهمیه بالاتر بنزین وانت نسبت به دیگر انواع خودروی شخصی می دانند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

اندازه سهمیه‌ت صحبت کن داداش!

قیافه معلم‌مون داره یادم می‌ره!
ادامه پیدا کردن آلودگی هوا در کلانشهرها و به خصوص در تهران، که به تعطیلی حدود یک هفته‌ای مدارس منجر شده است، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

قیافه معلم‌مون داره از یادم می‌ره!

مراقب بچه‌ها باشیم، اما نه اینجوری!
مجید خسروانجم با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: مراقب بچه هامون باشیم اما مراقب باشیم نگرانی‌هامون جلوی ماجراجویی شون رو نگیره. بچه‌ها نیاز دارن که تجربه کنن.

مراقب بچه‌ها باشیم اما نه اینجوری!

دغدغه‌های مردم وسط آنفولانزا و آلودگی!
حاشیه های جدید صدا و سیما و موضوع قرارداد های میلیاردی با شرکت های تولیدی که این روزها به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از شهاب جعفرنژاد در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

با جدیدترین دغدغه‌های فضای مجاری آشنا شوید!

چرا گوشت ارزون نمی‌شه پس؟!
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفته گوشت از دست دامدار نسبت به ابتدای سال در دام سنگین ۴۰ درصد ارزان‌تر و در دام سبک ۲۸ درصد ارزان‌تر خریداری می‌شود، اما در نهایت گوشت به دست مردم ارزان نمی‌رسد. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

اینم نمودار و شاخص قیمت دام زنده و گوشت!

بهترین راه مقابله با آلودگی هوا!
تلاش برای یافتن راهکاری به منظور مقابله با آلودگی هوای آلوده این روزهای کلانشهرها، سوژه کارتونی از محمدرضا ثقفی در شهرونگ شد.

اینم بهترین روش یرای مقابله با آلودگی هوا!

ما همان کولبرهای زمان انتخابات هستیما!

اظهارات یک نماینده که گفته دفاع از کولبری دفاع از قاچاق است سوژه طنز شهرونگ شد.

جریمه ویژه ایرلاین‌ها برای تاخیر در پرواز!
طبق آیین نامه حقوق مسافر در پروازهای داخلی که از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تدوین شده در صورتی که پروازی بیش از چهار ساعت تاخیر داشته باشد، ایرلاین‌ها موظف به پرداخت جریمه از پیش تعیین شده به مسافران هستند. / فیروزه مظفری

اینم جریمه ویژه ایرلاین‌ها برای تاخیر در پرواز!

نشستن روی صندلی‌ مجلس چقدر آب می‌خوره؟!
در نظرسنجی‌های منتشر شده از نمایندگان در رسانه‌ها، رقم‌های هزینه شده در انتخابات مجلس بین۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون اعلام شده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

هزینه نشستن روی صندلی‌های مجلس را ببینید!