- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: سلطان گوشت ایران، استعفای ظریف و شیرین کاری تلویزیون!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

سلطان گوشت هم پیدا شد!

افزایش قیمت گوشت و واردات و عرضه آن در کشور که گوشت را به مهمترین بحث ماه های اخیر در بازار مواد غذایی کشور تبدیل کرده، سوژه کارتونی از هادی لطفی در «نیش خط» شد.

در جستجوی سلطان گوشت!

افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار طی ماه های اخیر که آن را به یک کالای لوکس و در دسترس اقشار مرفه جامعه تبدیل کرده، سوژه کارتونی از محسن ظریفیان در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

همه گوشت های بد برای ژن های خ ب!

از جات تکون بخوری، کشتمت!

علی جهانشاهی / افزایش قیمت گوشت و دام زنده در بازار

نحوه حفظ دارایی‌های شخصی در شرایط کنونی!

روند صعودی قیمت گوشت در بازار و کوتاه ماندن دست مردم از آن، سوژه انتشار کارتونی از ابوالفضل رحیمی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

خاطره خوش خوردن گوشت!

متلک های خواندنی یک روزنامه به روحانی، ولایتی و حداد عادل!

بی‌قانون در جدیدترین شماره خود با پرداختن به قیمت خارج از تصور عرضه عنبر نسارا در بازار، اظهارات اخیر محمد جواد ظریف، علی اکبر ولایتی و حسن روحانی را سوژه طنز خود قرار داد.

محمدجواد ظریف با انتشار پستی در اینستاگرام، استعفای خود را از پست وزیر امور خارجه اعلام کرد. این اتفاق سوژه انتشار طرحی از هادی حیدری شد.

استعفای ظریف!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به موضوع استعفای محمدجواد ظریف از وزارت امور خارجه و حرف و حدیث‌های پیرامون این استعفا، پرداخت.

اگر تحت فشار بودي و رفتي!

تقدیر صدا و سیما از زنی که بعد از ۲۷ بار کتک خوردن از همسرش توانست به زندگی مشترک ادامه دهد، سوژه طنز شهرونگ شد.

توضیحات مسولان مختلف کشور برای کنترل بازار و پر بودن انبارها و نبود کمبود در خصوص مایحتاج زندگی مردم، سوژه کارتون سمانه روح اللهی در نیش خط شد.

اینم از روابط احساسی با کالاهای اساسی!

افزایش قیمت برخی مواد غذایی و محصولات خودروسازان طی روزهای اخیر و هجوم مردم برای خرید این کالاها، سوژه کارتونی از سهیل محمدی در کانال طنز و کارتون خط خطی شد.

رابطه عجیب گرانی و افزایش خرید مردم!

صفحه بی قانون در جدیدترین شماره خود ماجرای پخش روایت یک زن از کتک خوردن خود از تلویزیون، افزایش قمت سمند و سکه، اظهارات معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و همچنین جایگاه ایران در پایدارترین اقتصادهای جهان را سوژه طنز خود قرار داد.