- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: رئیس‌جمهور مرموز و برنامه مشترک شبکه‌ تروریست‌های تجزیه‌طلب!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

سلفی عجیب با دیگ نذری!

در حاشیه انتشار سلفی های متعدد توسط برخی چهره های شناخته شده در این ایام، محمدرضا میر شاه ولد این کارتون را با تیتر «قابل توجه خیلی ها» در اینستاگرامش منشترکرد.

 

نذری و سلفی

اینم تصویر ویژه از رئیس‌جمهور مرموز!

 روزنامه سازندگی روابط و مناسبات ایران و روسیه را بررسی و کاریکاتوری از پوتین را با تیتر «هم شریک، هم رقیب» بر روی جلد خود منتشر کرده؛ کاریکاتوری که بزرگمهر حسین پور آن را طراحی و در اینستاگرامش بازنشر کرد.

پوتین و مناسبات با ایران

«ظریف» جنگ توئیتری را آغاز کرد!

 در حاشیه اظهار نظر وزیر امور خارجه مبنی بر فعالیت سازمان یافته اکانت‌هایی در توئیتر با حمایت دولت‌های عربی علیه جمهوری اسلامی، روزنامه سازندگی این کارتون را «با عنوان «جنگ توئیتری» در صفحه اول خود منتشرکرد.

ظربف و جنگ توئیتری

تهران شناور شد!

 در حاشیه شناور شدن ساعت کاری کارمندان در دو هفته آغازین مهرماه و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر امکان یکساعت تاخیر برای حضور در ادارات و بانک‌های شهر تهران، فیروزه مظفری این کارتون را در خبرآنلاین منتشرکرد.

ساعات کار شناور کارمندان تهران

دفاع ما مقدس بود

گرامیداشت هشت سال دفاع جانانه و مقدسِ فرزندان این آب و خاک که برای حفظ سرزمین و انقلاب خود در برابر تمام ابرقدرت‌های جهان ایستادند و حماسه‌های شگرفی را با ایثارگری خود خلق کردند.

طرح: علیرضا ذاکری

حامیان سعودی تروریست‌های تجزیه‌طلب.

طرح: پیمان علیشاهی

برنامه مشترک شبکه‌ تروریست‌های تجزیه‌طلب

مصاحبه شبکه اینترنشنال ایران در لندن با سخنگوی گروه الاحوازیه بعد از اقدام تروریستی در اهواز!

طرح: محمدعلی رجبی
 توطئه دولت‌های دست‌نشانده آمریکا!

توطئه دولت‌های دست‌نشانده آمریکا برای ناامن کردن ایران!/ دلهای پر کینه‌ی آنان نمی‌تواند تجلی اقتدار ملی در نمایش نیروهای مسلح را تحمل کند.

طرح: جواد تکجو