- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: دزد ۲ درصدی، مالیات پزشکان، گرانی بنزین و درخواست ترامپ!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

یک پزشک: مالیات نمی‌دم، یارانه هم می‌خوام!
مدیرکل دفتر مبارزه با پولشویی و فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفته‌ از تعداد پزشکان مشمول تنها ۲۰ درصد به اجرای قانون نصب کارتخوان تمکین کردند و از ظرفیت مالیاتی بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومانی برای پزشکان تنها مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است. / از مهدی عزیزی

مالیات نمی‌دم، یارانه هم می‌خوام!

این دزد ۲ درصدی رو بگیرید!
ارائه آماری مبنی بر افزایش ۲ درصدی سرقت در پایتخت، / از مهدی عزیزی

این دزد ۲ درصدی رو بگیرید!

بالاخره «ستایش» پیر شد+تصویر!
انتقادات گسترده به چهره پردازی بازیگر سریال ستایش در سری جدید پخش این سریال تلویزیونی، / شهاب جعفرنژاد نشانه های پیری در ستایش دیده شد!

یک زاویه جدید از فرار پزشکان از کارت‌خوان و مالیات!
مسئولان سازمان امور مالیاتی اعلام کرده‌اند که علی‌رغم ضرب‌العجل تعیین شده و اعلام هشدارهای لازم، تنها ۲۰ درصد پزشکان با نصب دستگاه کارتخوان در مطب خود، به قانون تمکین کرده‌اند. / محمدرضا میرشاه ولد

اینم تلاش برای رام کردن پُز سرکش!

واکنش ترامپ به رد تماس روحانی!
نشریه نیویورکر در مطلبی عنوان کرده که علیرغم تحرکات ماکرون برای برقراری تماس تلفنی سه‌جانبه روسای جمهور فرانسه، ایران و آمریکا در نیویورک، روحانی جواب تماس تلفنی ترامپ را نداده است. /مهدی عزیزی

پس چرا جواب تلفنم رو نمی‌ده؟!

بنزین گرون نمی‌شه، قانون دست و بالمون رو بسته!
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از مسعود ماهینی، به اظهارات اخیر بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت که گفته «هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و قانون نیز این اجازه را نداده» پرداخته است.

حیف که قانون دست و بالمون رو بسته!

قاتل بالاخره اعتراف کرد!
ولیعهد عربستان برای اولین بار در گفت‌وگو با یک شبکه آمریکایی اعتراف کرد که قتل روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در کنسولگری ریاض در ترکیه تحت نظارت وی انجام گرفته است. / مهدی عزیزی

قاتل بالاخره اعتراف کرد!

همه ساحل‌های تفریحی برای مردم اعلام شد!
روزنامه همشهری همزمان با فرارسیدن روز جهانی گردشگری، با انتشار کارتونی از داود کاظمی، به قابل دسترس بودن تنها 20 درصد از سواحل دریای خزر برای تفریح و گردشگری مردم، پرداخت.

تمام ساحل‌هایی که می‌تونیم برای تفریح بریم!

چرا نتانیاهو در سازمان ملل سخنرانی نکرد؟!

«شهردار تهران از واگذاری دوچرخه به مدارس و قراردادن دانش آموزان درس‌خوان در اولویت تحویل دوچرخه خبر داد…» این موضوع به همراه برگزاری مجمع سالانه ملل متحد و سوژه طنز شهرونگ شد.

یادمون نره | عیسی کلانتری: تاکید بر خودکفایی گندم،‌ اشتباه تاریخی بود؟
عیسی کلانتری:‌ خودکفایی در تولید گندم اشتباه تاریخی بود – برای حفاظت از محیط زیست باید اقتصاد و کشاورزی را تعطیل کنیم!

روحانی: خوداتکایی در مواد غذایی راهبرد دولت در بخش کشاورزی است/

وزیر جهاد کشاورزی: خودکفایی گندم تحریم غذایی ایران را بی‌اثر کرد

جهانگیری: مقاومت این است که کالاهای مورد نیاز کشور را بیشتر تولید کنیم و امنیت غذایی مردم تامین شود!

درخواست بی‌شرمانه پرزیدنت ترامپ!
رئیس جمهور آمریکا ضمن ناعادلانه دانستن نحوه انتخاب برندگان جایزه صلح نوبل و تردید درباره شفافیت عملکرد این کمیته گفته که خودش سزاوار دریافت این جایزه است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخته است.

نوبل منو می‌دین یا به زور ازتون بگیرم؟!

کمک ویژه رهبران جهان به سلامت محیط زیست!
صفحه طنز و کارتون «شهرونگ» با انتشار کارتونی از محمدرضا ثقفی، به برگزاری اجلاس تغییرات اقلیمی سازمان ملل در نیویورک پرداخت.

اینم کمک رهبران جهان به سلامت محیط زیست!