- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: دردسر ژن های برتر، هزینه میلیاردی نمایندگان و مشتریان جدید سالن‌های ماساژ!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

نحوه حذف ثروتمندان یارانه‌بگیر را ببینید!
میزان تراکنش بانکی افراد ملاک حذف یارانه نقدی آنها خواهد بود. / نعیم تدین در شهرونگ

نحوه شناسایی ثروتمندان برای حذف یارانه را ببینید!

فشار جامعه پزشکی برای افزایش ‌تعرفه‌ها
جامعه پزشکی هم‌زمان با بحث و بررسی تعرفه پزشکی سال آینده در شورای بیمه سلامت، تهدید کرد در صورتی که تعرفه‌های پزشکی افزایش نیابد کیفیت خدمات کاهش پیدا کرده و اخلاق حرفه‌ای در معرض خطر قرار می‌گیرد! این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که مطابق آنچه آمارها نشان می‌دهد دریافتی پزشکان از زمان اجرای طرح تحول سلامت، بیش از ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.
طرح: مازیار بیژنی

مشتریان جدید سالن‌های ماساژ را ببینید!

ماجرای فروش گوشت گاو ماساژ خورده لاکچری در برخی فروشگاه‌های پایتخت به قیمت هر کیلو یک میلیون تومان، که به یکی از موضوعات داغ این روزهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

مشتریان جدید سالن‌های ماساژ را ببینید!

روح‌الله زم در تور اطلاعاتی گرفتار شد
در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را مدیریت و فریب داد و “روح الله زم” سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند “آمدنیوز” را به داخل کشور هدایت و بازداشت شد.

روحانی: تغییراتی در قیمت بنزین ایجاد خواهیم کرد!
روحانی در نشست خبری گفت: در ترکیه یک لیتر بنزین ۱۵هزار تومان و در اروپا ۲۰ هزار تومان است؛ البته ما هم دنبال این نیستیم بنزین هزار تومانی را ۱۵ هزار تومان کنیم اما در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد تغییراتی در این زمینه هستیم.

جدیدترین مدل چشم‌چرانی در مترو و اتوبوس!
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به موضوع رعایت حریم خصوصی در اماکن عمومی پرداخت.

چقدر خوبه که حواس همه به کار خودشونه!

برنامه جدید شبکه۳: امروز به کی توهین کنیم؟
ماجرای ادامه‌دار توهین به اشخاص و چهره‌های مختلف و سپس عذر خواهی از آنها از سوی مجریان شبکه سه سیما، که آخرین موردش درباره علی دایی رخ داد، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

برنامه هفتگی شبکه سه رو از این زاویه ببینید!

حاضرم بمیرم ولی توی این آسانسور نرم!
مسئول بالابر و پله برقی اداره کل استاندارد استان تهران می گوید در بازرسی از ۱۵۰ بیمارستان پایتخت ۸۰۰ دستگاه آسانسور بررسی شد که از این میان تنها پنج دستگاه دارای استانداردهای لازم بود. این موضوع سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

حاضرم بمیرم ولی با این آسانسور پایین بیا نیستم!

هشدار: خطر حمله به حیوانات وحشی!
انتشار خبر کشته شدن بی رحمانه یک قلاده خرس قهوه ای، این بار در مشکین شهر اردبیل، / محمد رضا میر شاه ولد

انگار باید تو بعضی از تابلوهای راهنمایی رانندگی تجدیدنظر کرد!

دردسر ویرانگر این ژن‌های برتر!
۷۰ درصد دانشجویان دندانپزشکی با سهمیه جذب دانشگاه های کشور می شوند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی در پلخمون ضمیمه طنز روزنامه شهرآرا شد.

نگرانی‌ها از آینده دندان‌هایشان!

هزینه میلیاردی برای قانع شدن آقای نماینده!
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، از فروردین ۹۸ تا به امروز نزدیک به ۲۵ سوال از وزرا آنهم در صحن علنی پرسیده شده است که از این تعداد تنها ۴ مورد نمایندگان قانع نشدند. هزینه هر دقیقه مجلس در سال ۹۷ حدودا بیش از ۲۱ میلیون تومان بود و هر ساعتش بیش از یک میلیارد هزینه به دنبال داشت و برای هر سوال حدودا نیم ساعت وقت صرف می‌شود که این عدد یعنی چیزی حدود ۶۳۰ میلیون در هر سوال. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

هنوز قانع نشدم!

سوغاتی جدید ایران رونمایی شد!
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفته شاهدیم که افراد از کشورهای همسایه به ایران سفر می‌کنند و یکی از اقلامی که سوغات با خودشان می‌برند، داروهای ارزان‌قیمت ایران است که با ارز ۴۲۰۰ تومانی برای بیماران ایرانی تهیه می‌شود، اما در عمل به صورت چمدانی خارج می‌شود. این موضوع سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

سوغاتی ایرانی آوردم براتون!

آقای اردوغان داری اشتباه می‌زنی؟
هجوم نیروهای ارتش ترکیه به سوریه به بهانه مقابله با گروه‌های تروریستی که به کشته شدن تعداد بسیاری از مردم بی‌گناه و کردهای این کشور منجر شد، سوژه کارتونی از نعیم تدین در شهرونگ شد.

تو این جنگ یه چیزی اشتباه!