- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: خودروی پیش‌فروش بدون اسم، احمدی نژاد، دور زدن قانون بازنشستگی، !

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

خودروی بدون اسم!

 در حاشیه پیش فروش خودرو در برخی کارخانه‌های خودروساز کشور برای تحویل در سال 98 با قیمت و نوع «نامعلوم»محمدرضا ثقفی این کارتون را در «بی قانون» منتشرکرد.

خودروهای بدون اسم!

تصویر دیگری از خودروی پیش‌فروشی بدون اسم!

 در حاشیه پیش فروش خودرو در برخی کارخانه‌های خودروساز کشور برای تحویل در سال 98 با قیمت و نوع «نامعلوم»، محمدرضا ثقفی این کارتون را در «شهرونگ» منتشرکرد.

پیش خرید خودروی بدون اسم

اولین تصویر از خودروی پیش‌فروشی بدون اسم!

در حاشیه پیش فروش خودرو در برخی کارخانه‌های خودروساز کشور برای تحویل در سال 98 با قیمت و نوع «نامعلوم»، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در «بی قانون» منتشرکرد.

پیش خرید خودروی بدون اسمبیچاره کارگر!

 نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به کاهش ۵۲ درصدی قدرت خرید کارگران گفت:قرار نیست مزد کارگران هشتصد هزار تومان افزایش داده شود، قرار است دولت و کارفرما از طریق تزریق ارز دولتی به تولید کنندگان، ارزاق کارگران را تأمین کنند./ تسنیم

کاهش قدرت خرید کارگران

واکنش احمدی‌نژاد به گاف توئیتری+کنایه بی‌ام‌و به پراید!

 گاف توئیتری احمدی‌نژاد، قیمت عجیب پراید در سوریه، اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش در خصوص تمرین زندگی، بدون وزیر ماندن وزارت اقتصاد و… دست‌مایه صفحه طنز «بی قانون» امروز شده است.

گاف توئیتری احمدی نژاد و...بالاخره تحریم‌ها تأثیر داره یا نه؟!

 در حاشیه اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه تحریم ها فروش نوشت افزار ایرانی را رونق بخشید، مسعود ماهینی این کارتون را در کانال «نیش خط» منتشرکرد.

تحریم ها اثر دارد یا نه؟

آگهی عجیب برای فروش خودروی پادشاه!

در حاشیه طرح عجیب پیش فروش خودروهای نامعلوم بدون اسم در برخی کارخانه‌های خودروسازی کشور، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در کانال طنز و کارتون «شهرونگ» منتشرکرد.

پیش خرید خودروی بدون اسمجدیدترین شیوه دور زدن قانون بازنشستگی!

به بهانه تصویب قانون منبع به کارگیری بازنشستگان و زمزمه هایی برای دور زدن این قانون از سوی برخی مدیران با ترفندهای مختلف، احسان گنجی این کارتون را در «شهرونگ» منتشرکرد. توسل به دروغ و …

دور زدن قانون بازنشستگی

کنایه‌های تصویری طنز به روحانی، ولایتی، خیابانی و کیهان!

 اظهارنظر رئیس جمهور در خصوص تاثیر ارز خارجی در اقتصاد، دفاع کیهان از حضور احمدی نژاد در امریکا و نظر ولایتی در خصوص بانکداری ایرانی، سوژه های نبی قانون» امروز بودند.

کنایه به ولایتی، روحانی و کیهان

بالاخره تحریم‌ها تأثیر داره یا نه؟!

 در حاشیه اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه تحریم ها فروش نوشت افزار ایرانی را رونق بخشید، مسعود ماهینی این کارتون را در کانال «نیش خط» منتشرکرد.

تحریم ها اثر دارد یا نه؟

عضله‌هایی که این شب‌ها بیرون می‌زند!

در حاشیه برخی خودنمایی ها، محمدرضا میر شاه ولد این کارتون را با عنوان «عضله های تظاهر در راهند…» در صفحه اینستاگرامش منتشرکرد.

عضله‌های تظاهر