- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: خودروسازان تخته‌گاز، هشدار لاریجانی و پفک خوردن گاوها!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

عدم اعلام میزان تورم از سوی بانک مرکزی، سوژه انتشار کارتونی از علی قناعت در کانال طنز و کارتون نیش خط شد.

 ØªÙ„اش رئیس بان مرکزی برای پایین نگه داشتن میزان تورم!

انتشار نتایج مطالعات جدید در حوزه سلامت که نشان می دهد خواب بیش از ۸ ساعت برای بزرگسالان با افزایش خطر مرگ همراه است، سوژه کارتونی از شهرام شیرزادی در صفحه اینستاگرام ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد.

هشدار لاریجانی به نمایندگان مجلس!

روحانی: من نمی‌دانم چرا دست دلالان رشد می‌کند؟

روحانی: دلالان بیشترین سود را می برند و کمترین مالیات را می دهند. ۷۰ سال است می گوییم دست دلالان باید قطع شود اما نمی دانم چرا به جای قطع شدن دست دلالان رشد می کند!

طرح: جواد تکجو
رقابت علوفه با تکنولوژی‌های بزرگ!
رئیس‌جمهور در جمع مدیران ارشد وزارت کشاورزی: جوانان تحصیل‌کرده فکر می‌کنند در تکنولوژی‌های بزرگ و حساس نیاز به واردات داریم، نمی‌دانند گرفتاری ما در علوفه و کنجاله و ذرت است.

طرح: محمود نظری
پدیده نفت خواری/ سرقت از پالایشگاه نفتی تهران

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از حفر تونل ۷۰ متری توسط قاچاقچیان برای سرقت سوخت از خط لوله پالایشگاه نفت ری به مازندران خبر داد.

طرح: محمدعلی رجبی

 پیتزا با روکش طلا!

ماجرای فروش پیتزا با روکش طلا در اصفهان که واکنش اتحادیه اغذیه و ساندویچ‌فروشان این شهر را در پی داشته، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

پیتزا با روکش طلا

تمجید رئیس جمهور از قاضی زاده هاشمی پس از کناره‌گیری از وزارت بهداشت، سوژه طنز و کارتون صفحه بی‌قانون شد.

ماهنامه طنز و کارتون خط خطی با انتشار کارتونی از علی رونقیان در صفحه اینستاگرام خود، به صحبت های اخیر صادق زیباکلام درباره قیمت بنزین واکنش نشان داد.

پاسخ جالب یک رهگذر به زیباکلام!

انتشار اخباری مبنی بر تولید پفک از خوراک دام از سوی جهاد کشاورزی که با واکنش و پیگیری سازمان غذا و دارو همراه شده، سوژه کارتونی از نعیم تدین در شهرونگ شد.

توصیه های سلامتی برای خوردن پفک

استعفای غیر منتظره رئیس بانک جهانی که سه سال زودتر از موعد پایان ریاستش از سمت خود کناره گیری کرد، سوژه طنز صفحه بی قانون شد.

انتقاد شهردار تهران از عدم واگذاری 200 واحد مسکونی و خودروی سازمانی از سوی مدیران اسبق شهرداری، سوژه انتشار کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

سردرگمی دستفروشان در برخورد با ماشین‌های شهرداری!

اظهار نظرهای اخیر ده نمکی درباره برد پنج بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن و همچنین بالا بردن سلیقه مخاطب در تولیدات تصویری در کنار پیشنهاد روز ملی پاکدستی، از جمله سوژه‌های امروز «بی قانون» است.

پیشگامان استقلال کشور

رهبر معظم انقلاب: دانشجویان ایرانی در هر نقطه‌ای می‌توانند پیشگام بی‌نیاز کردن کشور از بیگانگان باشند

طرح: جواد تکجو
دولت ترامپ تعطیل است
در پی اختلاف ترامپ و کنگره آمریکا بر سر تأمین بودجه ساخت دیوار مرزی با مکزیک ۲۲ روز است دولت فدرال آمریکا تعطیل است و عملا این تعطیلی به طولانی‌ترین تعطیلی تاریخ این کشور بدل شده است.

بروید‌کنار،خودروسازان تخته‌گاز آمدند
بروید‌کنار،خودروسازان تخته‌گاز آمدند/افزایش 30 تا 80درصدی محصولات ایران خودرو و ساپیا

زیبا کلام بهانه دوچرخه گرفت!
صادق زیباکلام: ای کاش به جای صنایع هسته‌ای، بجای ماهواره و بجای موشک، جمهوری اسلامی می‌توانست یک دوچرخه بسازد