- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: خودرو، تخم مرغ و بلایی که سکه ۱۳ میلیونی بر سر ما آورد!

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

بازار خودرو در حال اصلاح!
درحالیکه شورای رقابت به منظور کاهش شکاف قیمت کارخانه و بازار، بخشنامه افزایش قیمت خودروها را اعلام کرده بود، اما روند قیمت‌گذاری این کالای سرمایه ای همچنان بر مدار افزایش است. احمد عربانی با انتشار کارتونی در صفحه شهرونگ به این موضوع پرداخت.

انگار این بازار اصلاح بشو نیست!

سکه ۱۳ میلیونی با زندگی‌ ما چه می‌کرد!
افزایش بی رویه قیمت سکه در بازار طلا که از مرز ۱۳ میلیون تومان نیز گذشته و به حوالی ۱۴ میلیون تومان نیز نزدیک شده

ببینید سکه ۱۲ میلیونی با زندگی‌ها چه می‌کنه!

اگه خواستگار واقعی هستی بیا جلو!
هشدار پلیس آگاهی درباره افزایش پرونده‌های خواستگاران قلابی و همچنین سختگیری‌ خانواده‌ها برای بازشناختن خواستگاران واقعی از این افراد کلاهبردار، / مهدی عزیزی

اگه خواستگار واقعی هستی بیا جلو!

گرانی تخم مرغ با مردم چه کرده!
افزایش ناگهانی و عجیب قیمت تخم‌مرغ در بازار که تا شانه ای ۳۸ هزار تومان نیز رسیده و باعث تغییر در روند صادرات شده، سوژه کارتونی از محمدرضا سقفی در شهرونگ شد.

ببینید گرانی تخم مرغ با مردم چه کرده!

تخم مرغ هم راهشو یاد گرفت!
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفته که قیمت هر شانه تخم مرغ درب مرغداری ۳۳ هزارتومان، قیمت برای مغازه دار ۳۵ هزارتومان و قیمت برای مصرف کننده ۳۸ هزارتومان شده است. /فیروزه مظفری

بالاخره تخم مرغ عاقبت بخیر شد!

فقط وزیر آموزش و پرورش؟!
عذرخواهی مسئولانه وزیر آموزش و پرورش در پی دستکاری طرح جلد کتاب ریاضی سوم دبستان که با حواشی بسیاری همراه شد، سوره کارتونی از مهدی عزیزی در شهرونگ شد.

پیش میاد دیگه، اینهمه ناراحتی نداشت!

گرانی تخم مرغ با مردم چه کرده!
افزایش ناگهانی و عجیب قیمت تخم‌مرغ در بازار که تا شانه ای ۳۸ هزار تومان نیز رسیده و باعث تغییر در روند صادرات شده، سوژه کارتونی از محمدرضا سقفی در شهرونگ شد.

ببینید گرانی تخم مرغ با مردم چه کرده!

پله‌های ترقی برای مردم عادی اینطوریه!
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به شرایط سخت اقتصادی کشور با وجود تحریم‌های گسترده که باعث فشار مضاعف بر برخی اقشار جامعه شده، پرداخت.

ببینید: پله‌های ترقی برای بعضی‌ها اینطوریه!

وام میلیاردی میخوای؟ یه زنگ بزن!
حسن راغفر، اقتصاددان می‌گوید: اقتصاد ما رفاقتی است نه رقابتی، همین می‌شود که تلفن می‌زنند و می‌گویند به فلانی ۳ هزار میلیارد وام بدهید، آن هم بدون وثیقه کافی دستور پرداخت می‌دهد… این اظهارنظر سوژه انتشار کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

اینم اقتصاد رفاقتی بجای رقابتی!

داداش حواست باشه چیو لایک می‌کنی!
لایک کردن پست‌های کودک آزاری در فضای مجازی که به نوعی حمایت از این اقدام محسوب می‌شود، با مجازات ۶ ماه تا ۲ سال زندان همراه خواهد بود. / پروانه ایزدخواست

داداش حواست باشه چیو لایک می‌کنی!

عاقبت جدی نگرفتن خطر کرونا!
رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به کاهش رعایت پروتکل ها از سوی مردم و نگرانی از ایجاد افزایش ابتلا و مرگ ناشی از کرونا گفت: اگر مردم به هشدارها و آموزش های عمومی بی اهمیت بشوند، با یک مشکل بزرگ مواجه خواهیم شد./مهدی عزیزی

اینم عاقبت مردمی که مراقبت‌های بهداشتی رو شل گرفتن!

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]