- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: بدرقه اول مهر، بازنشستگی سخاوتمندانه،و حضور جنجالی یک دختر در دانشگاه!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

بدرقه اول مهر یک پدر زحمتکش!
فرا رسیدن اول مهر و فصل بازگشایی مدارس که برای برخی والدین با تحمیل هزینه‌های سنگین همراه است،/

مجید خسروانجم

بدرقه اول مهر یک پدر زحمتکش!

مادرو ببین، پسرو ببین!
آغاز سال جدید تحصیلی که اغلب با استرس و اضطراب برای برخی از دانش‌آموزان و خوشحالی برخی والدین همراه است، سوژه کارتونی از شهاب جعفرنژاد در روزنامه هفت صبح شده است.

Image result for حال این روزهای والدین و دانش‌آموزان را ببینید!

فرعون در تاکسی اینترنتی خاص!
نعیم تدین با انتشار کارتونی در صفحه طنز و کارتون شهرونگ، به نقض حریم خصوصی و عدم اجازه به رانندگان برای دسترسی به نرم افزار مشابه، توسط یک شرکت تاکسی آنلاین پرداخت.

فقط باید برای ما برونید!

یک روش جدید برای دورزدن سربازی!
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفته فعالان بازی‌های رایانه‌ای دوره سربازی خود را با پروژه‌های جایگزین می‌گذرانند./ مهدی عزیزی

حواستون به خشم شب پدر باشه!

ای وای یارانه‌م قطع شد!
آغاز اجرای طرح حذف یارانه ۲۰۰ هزار نفر از ثروتمندان، سوژه کارتونی از کیوان زرگری در صفحه طنز و کارتون شهرونگ شد.

شوک بزرگ به ثروتمندان!

خودتون رو برای ترافیک آماده کنید!
آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای مهر ماه، که مانند هر سال با ترافیک سنگین در کلانشهرها همراه می‌شود، سوژه کارتونی از محسن ایزدی در روزنامه «همشهری» شد.

خودتون رو برای ترافیک آماده کنید!

 بازنشستگی سخاوتمندانه!
علی سرزعیم، معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته قوانین بازنشستگی در ایران سخاوتمندانه تر از سوییس است… علیرضا پاکدل

به این می‌گن بازنشستگی سخاوتمندانه!

صف طولانی معترضان به حذف یارانه‌ها!
سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه با اعلام خبر قطع شدن یارانه ۲۰۰ هزار نفر از ثروتمندان گفته کسانی که یارانه‌هایشان قطع شده از شنبه می‌توانند اعتراض کنند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

صف طولانی معترضان به حذف یارانه‌ها را ببینید!

پشت‌پرده حضور جنجالی یک دختر در دانشکده دندانپزشکی!

ماجرای جنجالی دستگیری دانشجوی قلابی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و همچنین موضوع تعلیق فدراسیون جودوی ایران، سوژه طنز شهرونگ شد.

شیوه حذف پردرآمدها از دریافت یارانه لو رفت!
روزنامه آرمان ملی با انتشار کارتونی از مسعود ماهینی، به اظهارات اخیر وزیر کار که گفته سعی می کنیم تا مهرماه سه دهک بالایی درآمدی یارانه با احتیاط حذف شوند، واکنش نشان داد.

شیوه شناسایی دهک‌های بالایی برای حذف یارانه را ببینید!

جدیدترین پیشنهاد ترامپ به عربستان!
سعودی‌ها با وجود صرف هزینه‌های گزاف برای استقرار سیستم دفاع موشکی آمریکایی، باز هم نتوانستند مانع اصابت پهبادهای یمنی به تأسیسات نفتی خود شوند. این در حالی است که ترامپ گفته ما می‌توانیم امنیت عربستان را تأمین کنیم، ولی آنها باید پولش را بدهند. عماد حجاج با انتشار کارتونی در سایت کگل به این موضوع پرداخت.

کارتت رو بکش تا امنیتت رو تأمین کنم!

ژست نتانیاهو پس از شکست در انتخابات!
شکست بنیامین نتانیاهو در انتخابات سراسری سرزمین‌های اشغالی، شوک سختی را به نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس وارد کرده است. سایت کگل با انتشار کارتونی از برت ون‌لیوون به این موضوع پرداخت.

اینم نتانیاهو پس از شکست در انتخابات!

ترامپ دست کمک به سمت عربستان دراز کرد!
پس از حملات موشکی اخیر انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته که عربستان برای تامین امنیت خود باید پول بیشتری پرداخت کند. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

اینم عاقبت رفاقت کابوی!