- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: باز شدن زبان دولت، سلبریتی های مادرزادی، نقش بهنوش بختیاری و پلاژ خانوادگی در تعطیلات!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

محمدرضا میرشاه ولد/ موج گسترده سفرها به مناطق شمالی کشور در ایام تعطیلات و حضور مردم در مناطق ساحلی دریای خزر

نمایی از ساحل دریای خزر در تعطیلات!

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی گفته قیمت فعلی خودرو ۲۰ تا ۳۰ درصد حباب دارد و به مردم توصیه کرد فعلاً وارد این بازار نشوند. این موضوع سوژه کارتونی در خبرگزاری تسنیم شد.

اینم مصائب رانندگی با حباب 30درصدی!

ماجرای راه‌اندازی تاکسی هوایی تا پایان سال جاری در کشور که با حواشی و شوخی‌های بسیاری در فضای مجازی همراه شده، سوژه کارتونی در صفحه طنز و کارتون «شهرونگ» شد.

باید این تاکسی رو ادب کرد!

انتشار خبر خرید تضمینی ملخ زنده از روستاییان در بندر عباس از سوی فرمانداری این شهر، با قیمت‌گذاری هرکیلو ملخ 8 هزار تومان، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

ملخ‌های مهاجم پابه فرار گذاشتند!

شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش، به عوامل مختلفی که در ظهور یک سلبریتی در جامعه دخیل هستند پرداخت و نوشت: «سلبریتی‌ها نباید یادشون بره که شرایط فعلی‌شون رو به خیلی‌ها و به خصوص به مردم مدیون هستند».

من مادرزادی سلبریتی بودم!

ارائه گزارش‌هایی درباره عدم دسترسی چهار میلیون ایرانی به گوشت قرمز در سال گذشته، و همچنین به خواب رفتن بازار مسکن با کاهش 40 درصدی معاملات، سوژه طنز «شهرونگ» شد.

در حاشیه استوری بهاره رهنما مبنی بر اینکه «از برج محل زندگی‌اش در زعفرانیه راضی نیست و پشت در پارکینگ معطل شده و از سیستم گرمایشی ساختمان انتقاد کرده و از مردم خواسته موقع خریدن ساختمان حواس خود را جمع کنند و…شهاب جعفرنژاد این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.

اتهامات هادی رضوی در پولشویی، خرید خودروی مازراتی و موتور سنگین با پول معلمان، سوژه فتوطنزی از احمدرضاکاظمی در شهرونگ شد.

 دریافت کرایه بیش از 500هزار تومانی حمل جسد توسط آمبولانس‌های بهشت زهرا(س) / مهدی عزیزی

داداش این قبض حمل جسده یا تور آنتالیا؟!

پرده آخر ملک سلمان در اجلاس مکه!

پروژه ایران هراسیِ ملک سلمان، در نشست مکه: کاری که ایران انجام می‌دهد، از مداخله در امور کشورهای منطقه و توسعه برنامه هسته‌ای گرفته تا تهدید تردد دریایی در دنیا و تهدید عرضه نفت دنیا، نقض آشکار معاهده‌ها و اصول سازمان ملل متحد است. از کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌خواهم با اقدامات ایران مقابله کنند.

طرح: محمدعلی رجبی
زبان دولت باز شد!

رئیس جمهور در حکمی دکتر علی ربیعی را به عنوان “دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت” منصوب کرد.

طرح: محمدعلی رجبی