- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: آقازاده ها، ارث پدری، مدل چوپانی فرزند مقامات و عوام گرایی در تلویزیون!

 آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

 ازدواج با ژن خوب!

 «ازدواج با ژن خوب» عنوان کارتون ابوالفضل رحیمی در نیشخط است که کنایه‌ای است به اوضاع اقتصادی کشور، فرار جوانان از ازدواج در کنار جولان برخی ژن های خوب…

 جنجال برخی سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی(مشهور به ژن خوب) و انتشار تصاویر ازدواج شان در فضای مجازی در شرایطی که اوضاع معیشت مردم خوب نیست، همچنان سوژه رسانه هاست.

ازدواج با ژن خوب

آقای رئیس فرزندت کجاست؟

در حاشیه راه افتادن کمپین تازه ای برای اهالی ورزش «آگاهی از وضعیت فرزندان مدیران ورزشی!» محمدرضا میراشه ولد این کارتون را در روزنامه امروز خبر ورزشی منتشرکرد.

کمپین آگاهی از وضعیت فرزندان مسئولان ورزشی

چرا آقازاده‌ها طلبکارند؟+پشت‌پرده نوشته روی دسته پلاکاردها!

 واکنش عجیب و غریب برخی فرزندان مسئولان سابق و اسبق به کمپین «فرزندت کجاست؟» و مواجهه با برخی اخبار و اظهارنظرهای منتشرشده در رسانه‌ها از جمله موضوعات «بی قانون» امروز بود.

 توضیحات سفیر اسبق درباره فرزندش، دفاع روحانی از وزارت اقتصاد، برنامه پیشنهادی قالیباف برای مشکلات کشور و…از جمله محورهای ضمیمه طنز «بی قانون» است.

چرا آقازاده ها طلبکارند؟

مملکت ارث پدر شوهر منه!

 «درباره آقازاده ها و ژن خوبا و عروس سفیرا و همه اونایی که ایران ارث پدرشون یا پدر شوهرشونه…»شهاب جعفرنژاد با انتشار این متن، کارتون زیر را در اینستاگرامش منتشرکرد.

 حواشی مربوط به کمپین «فرزندت کجاست؟» و واکنش فرزندان و اقوام سببی برخی مسئولان به این کمپین در شبکه های اجتماعی، همچنان سوژه اهالی رسانه است.

ژن خوب

آقازاده جنجالی: نمی‌تونی برو بمیر!

 واکنش فرزند یکی از مسئولان سابق در واکنش به کمپین فرزندت کجاست و سوالات کاربران شبکه‌های اجتماعی با تندی پاسخ داده و سوژه کارتون محمد طحانی در ابتکار شد.

حواشی کمپین فرزندت کجاست؟
لو رفت: مدل چوپانی فرزند مقامات!
 در حاشیه اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره شغل فرزندش و واکنش‌های متعدد شبکه‌های اجتماعی به این اظهارنظر، احسان گنجی این کارتون را با عنوان «چوپان درغگو» در شهرونگ منتشرکرد.

 

چوپانی

کمپین جدید: فرزندت را جمع کن!

حواشی مربوط به کمپین «فرزندت کجاست؟» و واکنش برخی فرزندان مسئولان سابق و فعلی، در کنار خبر کشف انبار کالاهای احتکار شده سوژه تیتر اول ضمیمه طنز «بی قانون» شد.

احتکار کالا، توزیع سکه‌های پیش فروش شده، متلک کیهان به دکتر مصدق و…سوژه های امروز ضمیمه طنز و کارتون «بی قانون» است.

فرزندت را جمع کن!

کاریکاتور رامبد جوان و کنایه به خندوانه؛ پوپولیسم در تلویزیون!

 در حاشیه اعلام رای مردم در خصوص دو خنداننده شو و رای اکثریت به فردی که اجرایش را خراب و ناقص اجراکرد؛ بزرگمهر حسین پور این کاریکاتور رامبد جوان را روی جلد سازندگی منتشرکرد.

 روزنامه سازندگی با تیتر «پوپولیسم در تلویزیون» اینطور نتیجه گیری کرده که همیشه حق با اکثریت نیست…تصویر زیر را حسین پور در اینستاگرامش منتشرکرده است.

ماجرای انتخاب خنداننده شو در خندوانه توسط مردم

شیرین‌کاری جدید دزدها در تهران!

 سرقت از ۱۵۰ دکل در تهران؛ افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل‌های مخابراتی شهر تهران کرده بودند، دستگیر شدند؛ این افراد تاکنون حدود ۱۵۰ باتری را هنگام شب و با استفاده از تجهیزاتی همچون آهن بُر و … به سرقت برده اند.

 این افراد تعدادی از باتری ها را به فروش رسانده اند که با توجه به قیمت تقریبی هرکدام از باطری‌ها که حدود ۳۰ میلیون ریال ارزش دارد، میلیون‌ها تومان به جیب زده اند.

سرقت ۱۵۰ دکل در تهران

واکنش غول چراغ جادو به درخواست‌های مردم!

 «آرزوها» عنوان کارتون محمدرضا میرشاه ولد است که در شهرونگ منتشرکرده و به وضعیت اقتصادی کشورمان و حال و روز مردم و مطالباتشان کنایه زده است.

وضعیت اقتصادی مردم

متلک تصویری یک روزنامه به تجمع طلاب در قم و پلاکارد اجاره‌ای!

ستون طنز روزنامه شهروند، امروز به حواشی تجمع طلاب در قم و انتشار تصاویر پلاکاردهایی با شعارهای عجیب بویژه شعار «استخر فرح» واکنش نشان داده است.

حواشی تجمع طلاب در قم ادامه دارد

کنسرت همایون شجریان با سازهای جدید+عکس

تصویر جلد ضمیمه طنز «بی قانون» به اظهارات همایون شجریان در خصوص وضعیت اقتصادی مردم و ارتباط آن با درخواست برای برگزاری کنسرت خیابانی اختصاص یافته است.

«بی قانون» امروز هم به برخی اظهارنظرات و خبرهای منتشرشده واکنش نشان داده است.

کنسرت همایون شجریان با سازهای جدید!

 آخرین وضعیت بازار مسکن!

«حال بازار مسکن» عنوان کارتون «متین اسلامی» است که با کنایه به وضعیت عجیب این روزهای خرید و اجاره مسکن در کانال «نیشخط» منتشرکرده است.

بازار مسکن