- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

کارتون های روز: آخرین دلخوشی بابک زنجانی، پایان سال 97 و زندگی سخت نماینده ها!

آذرقلم: امروز هم همچون روزهای گذشته، بهترین و مهمترین کارتون های منتشر شده در خبرگزاری ها و روزنامه های کشور را که با محوریت موضوعات سیاسی و اجتماعی روز ایران و جهان طراحی و منتشر شده باهم مرور می کنیم:

 زندگی سخت نماینده مجلس با حقوق 8میلیونی!

محمدعلی وکیلی، نماینده لیست امید در مجلس گفته حقوق هر نماینده مجلس ماهی ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که به سختی زندگی را می‌گذرانیم… این اظهارنظر سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در خبرآنلاین شد.

بالاخره سال 97 تموم شد!

کانال طنز و کارتون نیش خط با انتشار کارتونی از ابوالفضل رحیمی، به اظهارات اخیر جهانگیری که گفته توانستیم سال را با موفقیت به پایان برسانیم، پرداخت.

موفق شدیم سال 97 را به پایان برسانیم!

تقدیم به رهبر نژادپرستان جهان!

سیاست‌های نژادپرستانه دونالد ترامپ در جهان که نمود افراطی این رویکرد در کشتار فجیع مسلمانان در نیوزلند نمایان شد، سوژه کارتونیست آمریکایی در سایت کگل شد.

تقدیم به رهبر نژادپرست‌های جهان!

آخرین دلخوشی بابک زنجانی هم از دست رفت!

مطرح شدن اعداد ارقامی درباره اختلاس مرجان شیخ الاسلامی که با عبور از بابک زنجانی، رکورد میزان اختلاس در کشور را به نام خود ثبت کرد، سوژه کارتونی از طراوت نیکی در «نیش خط» شد.

آخرین دلخوشی بابک زنجانی هم از دست رفت!

این آقا زنش رو بزنه یا نزنه؟

عدم تعیین تکیلف به موقع لایحه منع خشونت علیه زنان در مجلس که با انتقاداتی نیز همراه شده، سوژه کارتونی از سمانه روح‌الهی در «نیش خط» شد.

بلاتکلیفی مردان در دعواهای زن و شوهری!

 دهان گشاد پسته برای عید!

آیا ایده نخریدن پسته و آجیل در شرایط گرانی نتیجه می‌دهد و همه خانواده‌ها آجیل نخواهند خرید؟!

طرح: محمدعلی رجبی

تعیین جریمه برای بوق زدن هنگام سلام و خداحافظی کردن با ماشین، از سوی معاونت اجتماعی پلیس راهور، سوژه کارتونی از مسعود ماهینی در «نیش خط» شد.

منتظر قبض‌های عجیب رانندگی باشید!

پرهیز حیوانات از «آدم بودن» به دلیل گسترش برخی رذایل اخلاقی در انسان‌ها موضوع کمیک استریپی از محسن ایزدی در کانال طنز و کارتون بی قانون شد.

درس پندآموز یک الاغ به کره‌اش!

وزیر ارتباطات گفته کدهای دستوری یا همان ستاره مربع ها، برای خدمت به مردم هستند نه برای خالی کردن جیب مردم و برای کلاه گذاشتن سرشان! این موضوع سوژه کارتونی از احسان گنجی در شهرونگ شد.

حکایت این روزهای ما و تلویزیون!

موضوع پرونده اقتصادی مرجان شیخ الاسلامی و خبر متواری شدن او در کنار شایعه حضورش در کانادا، سوژه فتوطنز احمدرضا کاظمی در شهرونگ شده است.

با وجود اینکه برخی فروشگاه های پوشاک برند در روزهای منتهی به نوروز اجناس خود را با درصدهای بالایی از تخفیف ارائه می دهند، قیمت آنها همچنان سرسام آور است… موضوعی که محمدرضا میرشاه ولد در اینستاگرام به آن پرداخت.

گول تخفیف های شب عید رو نخورید!

اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد در دفاع عجیب از محمود خاوری و بابک زنجانی که آنها را «بی‌گناه» خوانده(!) در کنار داشتن پرونده‌های مفتوح مربوط به خود در قوه قضاییه و بازداشت معاونان و مدیرانش در سالهای اخیر، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

باشگاه فرهنگی-ورزشی احمدی‌نژاد افتتاح شد!