- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

چوب لای چرخ تراکتور: از غیبت اشکان تا فسخ قرارداد استوکس!

آذرقلم: هنوز فصل نوزدهم لیگ برتر شروع نشده اما تیم محبوب تراکتور، با مشکلات ریزو درشت دست و پنجه نرم می کند. حالا موضوع انتخاب سرمربی دیگر حل شده اما ترکیب تیم لحظه به لحظه دستخوش تغییر می شود. یکی می آید و دیگری نمی آید و ان دیگری فسخ قرارداد می کند و ..!

در تازه ترین مشکلات ایجاد شده برای تراکتورسازی، موضوع غیبت اشکان از تمرینات و بدعهدی اش با این تیم و نیز شایعه فسخ قرارداد استوکس را مرور می کنیم:

غیبت اشکان

هافبک با تجربه تراکتور بازهم در موعد تعیین مقرر در تمرینات حاضر نشد تا شایعات در مورد او جدی‌تر شود.

 ایلنا گزارش داده، با وجود تاکید سرمربی سرخپوشان مبنی بر اضافه شدن هرچه زودتر بازیکنان به تمرینات، هنوز چند نفر از آنها به تبریز برنگشته‌اند و اشکان دژاگه یکی از این بازیکنان است.دژاگه که قرار بود هفته گذشته در تمرینات حاضر شود در تماس با باشگاه درخواست کرد مرخصی او چند روز تمدید شده و دوشنبه هفته جاری به تبریز برگردد و در تمرینات حاضر شود که باشگاه با نظر دنیزلی با این درخواست موافقت کرد ولی دژاگه بازهم در موعد مقرر خودش را به تبریز نرساند و با وجود گذشت 2 روز همچنان غایب است. هر چند که شنیده می شود که او تا دو هفته دیگر به تیم می پیوندد.بازگشت اشکان به تراکتور

بر اساس موافقت باشگاه ظاهرا قرار است هافبک ملی پوش تراکتور برای حضور در تمرینات آمادسازی فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور پس از دوهفته به تیم تراکتور اضافه شود.

این غیبت و بدقولی چندباره دژاگه باعث شده شایعاتی که در مورد مذاکره او با تیم‌های خارجی و جدایی او شنیده می‌شود رنگ و بوی جدی‌تری به خودش بگیرد.در قرارداد دژاگه با تراکتور بندی وجود دارد که او می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی با پرداخت 200 هزار دلار قراردادش را فسخ کند و بدون مشکلی جدا شود و حالا این نگرانی برای سرخپوشان تبریزی وجود دارد که کاپیتان دوم خودشان را از دست بدهند.فسخ قرارداد استوکس 

قرارداد استوکس با تراکتور فسخ شده است؟ (عکس)

ماجرای خریدهای خارجی فصل گذشته تراکتور هرکدام به نوع خود عجیب و غریب است و جز یوکیا سوگیتای ژاپنی که بدون هیچ مشکلی طبق قراردادش در این تیم حاضر شده و مشغول بکار است، سایر نفرات هرکدام به شکلی با باشگاه دچار چالش شدند.به جز کوین کنستانت و لی هری اروین که چندی پیش قراردادشان با باشگاه فسخ شد و قطع همکاری کردند حالا به نظر می‌رسد که اتفاق مشابهی برای آنتونی استوکس رخ داده است.چندی پیش خبری مبنی بر جدایی استوکس از تراکتورسازی و فسخ قرارداد این بازیکن رسانه‌ای شد که باشگاه آن را تکذیب کرده و اعلام کرد وی باید هرچه زودتر در تمرینات حاضر شود، اتفاقی که تا این لحظه هنوز رخ نداده است.

با این وجود سایت ترنسفرمارکت که معتبرترین سایت در زمینه ارزش‌گذاری و اعلام وضعیت بازیکنان شاغل در کشورهای مختلف است، استوکس را در بین بازیکنان آزاد قرار داده است.

در حالی که سایت ترانسفرمارکت اعلام کرده است که آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی با تیم تبریزی قراردادی ندارد و به عنوان بازیکن آزاد به حساب می‌آید، اما یکی از مدیران تراکتور این موضوع را تکذیب کرد و گفت: استوکس با تیم ما قرارداد دارد و ما همه تلاش خود را می‌کنیم که این بازیکن به تمرینات بازگردد تا دنیزلی درباره این بازیکن تصمیم بگیرد.
او درباره اینکه استوکس از هواداران تراکتور خداحافظی کرده است، گفت: به هر حال استوکس هنوز بازیکن ماست و تصمیم نهایی برای او نگرفته ایم که چه برخوردی با او کنیم.