- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

چشمی، اسدی و کریمی در راه تراکتور

آذرقلم: باشگاه تراکتور برای تقویت خط میانی خود به دنبال جذب بازیکن است که طبق اخبار رسیده روزبه چشمی و علی کریمی بازیکنان فصل گذشته استقلال و رضا اسدی هافبک فصل پیش سایپا گزینه‌های این باشگاه هستند…

باشگاه تراکتور برای تقویت خط میانی خود به دنبال جذب بازیکن است که طبق اخبار رسیده روزبه چشمی و علی کریمی بازیکنان فصل گذشته استقلال و رضا اسدی هافبک فصل پیش سایپا گزینه‌های این باشگاه هستند

به گزارش آذرقلم، مسئولان باشگاه تراکتور که برای جذب هافبک دفاعی کار خود را آغاز کرده‌اند تا یکی دو روز آینده با یکی از گزینه‌های خود قرارداد می‌بندند.
مسئولان باشگاه تراکتور که برای جذب هافبک دفاعی کار خود را آغاز کرده‌اند، مذاکرات‌شان را با علی کریمی، روزبه چشمی و رضا اسدی آغاز کرده‌اند. شنیده می‌شود طی روز‌های آتی انتقال یکی از این ۳ بازیکن به تراکتور قطعی می‌شود. در این میان به نظر می‌رسد شانس چشمی نسبت به دو گزینه دیگر بیشتر است چراکه علی کریمی اعلام کرده می‌خواهد به اروپا برود و رضا اسدی هم با استقلال صحبت داشته است. البته که مدیربرنامه های روزبه چشمی پیش از این اعلام کرده بود که این بازیکن در ایران فقط برای استقلال بازی می کند.
خبر دیگر از تراکتور اینکه مسئولان 4 یا 5 بازیکن خارجی را مدنظر دارند. این بازیکنان همگی از سوی مصطفی دنیزلی به باشگاه معرفی شده‌اند و قرار شده بعد از مذاکره 2 یا 3 بازیکن در نهایت به جمع تراکتوری‌ها ملحق شوند. در بین این بازیکنان، بازیکن پست مهاجم هم حضور دارد.

پیشنهاد نجومی امیری به باشگاه تراکتور

وحید امیری هافبک سابق پرسپولیس که به تازگی از تیم فوتبال ترابزون اسپور جدا شده است، برای پیوستن به تراکتور از مدیران این باشگاه درخواست مبلغی نجومی کرده است…

وحید امیری هافبک سابق پرسپولیس که به تازگی از تیم فوتبال ترابزون اسپور جدا شده است، برای پیوستن به تراکتور از مدیران این باشگاه درخواست مبلغی نجومی کرده است

هافبک سابق پرسپولیس برای پیوستن به جمع شاگردان دنیزلی مبلغ بالایی درخواست کرده است.
وحید امیری روز گذشته (سه‌شنبه) رسما از باشگاه ترابزون اسپور ترکیه جدا و به بازیکن آزاد تبدیل شد.
در این میان گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب تیم جدید این بازیکن آغاز و یکی از مشتریان امیری باشگاه تراکتور است.
البته تراکتوری‌ها فعلا از جذب امیری منصرف شده‌اند چراکه شنیده می‌شود این بازیکن از باشگاه مبلغ ۷۵۰ هزار دلاری درخواست کرده و همین باعث شده تا مدیران باشگاه از او خواستار پایین آوردن این مبلغ شوند.
این در شرایطی است که هنوز دیگر جزئیات پیشنهاد تراکتور به امیری مشخص نیست.

واکنش مدیرعامل تراکتور به جذب کی‌روش و امیری

مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به اخباری مبنی جذب ‌کی‌روش استنلی و وحید امیری واکنش نشان داد.

 چند روزی است که بحث مذاکرات باشگاه تراکتور با کی‌روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان و وحید امیری بازیکن سابق ترابزون اسپور ترکیه مطرح شده است. هرچند که هفته پیش از باشگاه تراکتور خبر رسید که کی‌روش در لیست مورد نظر دنیزلی نیست و در مورد امیری هم مذاکرات منتفی شده اما با این حال هنوز هم شایعات در مورد مذاکره باشگاه با این دو بازیکن وجود دارد.

در همین زمینه غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید: در مورد جذب بازیکن خارجی همانطور که قبلا هم گفتم آقای دنیزلی در حال بررسی گزینه‌هایی است که در ایران بازی نکرده‌اند. فکر می‌کنم این جواب گویای همه چیز باشد. عملکرد کلی ما در نقل و انتقالات نشان داده که به یکباره نتایج کار خود را اعلام می‌کنیم. هر گاه با بازیکنی به نتیجه برسیم رسما خبرش را اعلام می‌کنیم با این رفتار دیگر اجازه دلالی و بالا رفتن قیمت هم نمی‌دهیم. ما در ایران که هزار بازیکن نداریم. مشخص است که تیم‌ها به دنبال چه بازیکنانی هستند. ما بر اساس نیازهای خود در مورد بازیکنان تحقیق می‌کنیم و هر گاه کمیته فنی در مورد بازیکنی به نتیجه رسید من مبلغ و سایر موارد را در گزارشی در اختیار آقای زنوزی قرار می‌دهم.