- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پیگیر مطالبه مردم جهت برگزاری مراسم ماه رمضان هستیم/ انتقاد از بستن جمکران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: خود را موظف به پیگیری مطالبه به حق مردم متدین ایران و برگزاری سالم کلیه آیین‌های مذهبی در ماه مبارک رمضان می‌دانیم.
به گزارش آذرقلم، روح‌الله حریزاوی معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی از ارائه پیشنهادهای کارشناسی و تجربه‌های موفق به ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: برگزاری سالم مراسم محرم، صفر و رمضان در سال گذشته نشان از عقلانیت و مسئولیت‌پذیری جامعه متدین ایران دارد و القای نگرانی از انتشار بیماری در اماکن مذهبی بی‌مورد و غیرکارشناسی است.
وی با تاکید بر لزوم اعتماد مسئولان دولتی به مدیریت هوشمند و فعال جامعه مومن و انقلابی گفت: بر اساس طرح پیشنهادی نهاد دین، برگزاری ایمن نماز جماعت، جلسات مناجات، جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم و نیز مراسم احیا، روز قدس و نماز عید سعید فطر بر اساس رعایت دقیق دستورالعمل مصوب در مساجد و مصلاهای سراسر کشور امکان‌پذیر است و انتظار داریم مسئولان امر نسبت به مانع‌زدایی از نشر معارف الهی و حرکت به سوی نورانی‌تر شدن جامعه اهتمام ورزند.
حریزاوی ضمن انتقاد از بستن جمکران در شب نیمه شعبان و ابراز تاسف از رفتار دوگانه با سفرهای تفریحی و زیارتی، خواستار توجه بیشتر مدیران به انتظار مردم در رفتار صادقانه و مدبرانه شد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]