- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه تعریض اتوبان کسایی/ وعده بهره برداری در هفته دولت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: فرماندار تبریز با اشاره به اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید کسایی تبریز بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: باند شمالی بزرگراه شهید کسایی (کمربندی جنوبی تبریز) این طرح از مبدا پل دیزل آباد تا پل شهید یاغچیان به طول ۱۶ کیلومتر در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
به گزارش آذرقلم، یونس فاتح در بازدید از عملیات اجرایی پروژه تعریض باند شمالی بزرگراه شهید کسایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سه کیلومتر از ابتدای بزرگراه آماده قیرپاشی و پنج کیلومتر نیز از انتهای بزرگراه آماده آسفالت ریزی است.
وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه ها در اجرای این پروژه، ادامه داد: تمام دستگاه های مسوول موظف هستند این پروژه را به صورت ضربتی و با حداکثر توان تا هفته دولت به اتمام برسانند.
فاتح گفت: شهرداری تبریز موظف است روزانه ۷۰۰ تن قیر برای آسفالت ریزی و راهداری نیز روزانه ۴۰ عدد نیوجرسی(قطعات بتونی یا پلاستیک) به پیمانکار تحویل دهد.

البته 29 خردادماه امسال مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از پیشرفت ۹۰ درصدی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز خبر داده بود!!
وی در آن تاریخ گفته بود: طرح مشارکتی تعریض بزرگراه شهید کسایی شهر تبریز ( کمربندی جنوبی تبریز ) به عنوان یکی از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در حال اجراست و ۹۰ درصد پیشرفت دارد. متن خبر را در لینک زیر بخوانید:

اخبار مرتبط: 

پیشرفت 90 درصدی طرح تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز

https://azargalam.ir/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2-%db%8c%d8%a7-%d8%b7%d9%81%d9%84-%d8%b3%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%9f/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]