- پایگاه خبری آذرقلم - https://azargalam.ir -

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه تبریز

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آذرقلم: شهردار تبریز از آخرین وضعیت اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه بازدید کرد و از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.
به گزارش آذرقلم، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در سال‌جاری طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمرکز به کارکردهای فرهنگی در کنار عمل به رسالت در حوزه‌های خدماتی است.
وی با اعلام اینکه طبق روز شمار، این پروژه فرهنگی ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: پروژه پردیس رجائی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار متر مربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می‌شود.
فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع درحال احداث است که به همراه یک پارک بزرگ، با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل و در خدمت اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.
وی در پایان با تاکید بر تسریع در بهره‌برداری به موقع از پروژه‌های متعدد مجموعه مدیریت شهری، یادآوری کرد: افتتاح بدون تشریفات و سریع این پروژه‌ها و بهره‌مندی شهروندان از این اقدامات همواره مورد تاکید شهرداری تبریز بوده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]